Kaninnamn
Har du problem med vad du ska döpa din hane/hona till? Här kommer förslag! Hona: Nala Kiara Kiwi Triwie Wixi Ally Vilna Luna Cita Molly Ninni Lissy Korint Akleja Tuva Ronja Laska Alaska Nivea Tindra Agistra Hane: Atlas London Madrid Albin Zorro Liam Cressi Ferrari Ficus Fantomen Prins Hamley Jokki
Vore kul om det fanns med tävlingsnamn med, jag suger på att komma på sånna namn! xD
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Vadå, menar du långa lite mer "eleganta" namn? Eller? (:
#2 Typ ^^
Finare tävlings namn: Hona: Queen Fairytale Queen of Egypt Junping Queen Bellatrix Starlight Hane: Champion Norregan East of Champion Champion junior Lestrange Snowdrop
#4 se där ja! 😃
Puttar upp för ägare som väljer namn!
Nu lägger jag även in ovanliga namn: busy Bizerte Naroska Arietty Nauska Telaty Park west Rasoli Zelmika Arrysa Karola Kaltrina Kaspian Working Duffy Divajn Nesser Estmund Muskot Balley
#4 Ska man döpa en hoppkanin får dess tävlingsnamn dock inte innehålla orden Champion, Great, Super eller Grand. Det är endast kaniner som har blivit Champion tack vare sina prestationer i hoppningen som får ha Champion med i sitt namn. (Det är iaf vad som gäller inom SKHRF, vad KAF har för namnregler har jag lite dålig koll på…)
Fina namn annars, hoppas någon får användning för dem 😉
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
Jaha det visste jag inte (: Ja, de namnen jag räknade upp måste inte bara hoppnamn
Putt
Putt
Får jag inkomma med lite namn med?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Visst!
Tävlingsnamn:
Spotted Girl/Boy
Vanliga namn:
honor:
Chipper
Hanar:
Månz
Samurajen
Nicke
Chivver
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3