Fredag 17 Agusti
Ännu en Fredag xD Och sommaren har bara skuttat iväg, börjar skolan om 2veckor :/ *suck*
Som vanligt, vad ska ni göra i helgen?
Hoppas alla får en bra helg!

Fre: Ska rida om någon timma, är så blött ute nu, vill att marken ska torka lite först. Hoppträna Engla om det blir torrare ^^
Lör: Ev. hoppträna om jag inte gör det idag. Ska rida och smörja Cockes grejer om jag orkar :)
Sön: Ha en mysig tjejkväll hos Mimmi & Linn. Vi ska äta middag, se på film kanske och lite annat smått och gott. Kaninerna ska med också! Jag, Mimmi, Linn, Michelle & Fanny alltså :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ska på American Car Show imorrn :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Fre Plugga plugga plugga :( Och så ska jag åka och handla lite till Hubert. Ikväll kommer pappa och hälsar på. :)
Lör Fortsätta plugga.. *suck* malinroth kommer hem också! :D Så det blir slut på friden i lägenheten ;)
Sön Kaninträff här i Umeå! :D Ska bli kul, hoppas bara det blir bra väder.

Fredag: Baka, Rida & Åka till landet :)
Lördag: Landet. Ska fortsätta bygga på två hinder jag börjat med och förhoppningsvis hinna testa dem med Myran!
Söndag: Åker hem från landet. Åka och välja ut kamera på ngn affär som pappa ska till. Önskar mig nämligen en spec. kamera i födelsedagspresent, så jag och pappa ska kolla vilken som passa bäst osv. Ska antagligen stormgästa någon kompis med film också :)

jag börjar skolan redan på måndag :(

Fredag: Ingen aning
Lördag: Hämta ett hinder i stockholm central:P tror jag..äta lite glass kannske
Söndag: Tävla kaninhoppning
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Fredag: Måla mitt rum , hoppa med Niike, stryka, damsuga rummet och laga taccos.
Lördag: Fortsätta måla rummet .. Och lite allt möjligt :)
Söndag: Fotbollsmatch, inget annat inplanerat. '

Fredag: Vara med kaninerna tänkte jag :)
Lördag: Följa med Mickis (Ikkiz) på hennes ridning :D
Söndag: Förbereda mig inför skolstarten x(

Fredag: Packa till sthlm och sen feeeest på kvällen :D
Lördag: åker till sthlm vid tolv, lämnar Laban till Linda och åker sedan hem till min bror och bor där över natten.
Söndag: Ska shoppa lite inför skolstarten och åker sedan hem på söndagkväll :)

Fredag: Tänkte vara duktig att göra fint här hemma^^. Kankse skall till Malmö festivalen ikväll.
Lördag: Handla inför skolstarten?
Söndag: Rida och kankse handla inför skolstarten?
Fredag: tar det lungt, har ont i ryggen :P
Lördag: Köpa godis ^^ Haha ;) Mysa med mina småttingar :)
Söndag: Dagen innan skolan!! :O Ställa iordning för skolan, ta fram block osv ^^
FREDAG: Börja skolan *Suck*
LÖRDAG: Köpa goooooodis, och fixa så att jag blir medlem i västmalands kaninhoppare :)
SÖNDAG: Har inget bestämt än;)
Fredag: Städa mitt rum och hos gerbilerna. Borsta kaninerna och låta dem skutta i hagen.
Lördag: Skulle nog till pappas halvbror Bosse på kvällen, har ingen koll på det. *Host*
Söndag: Dagen innan skolan. Vara orolig och nyfiken på hur första skoldagen kommer vara. Packa nya väskan. ^^,
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fredag: Varit en stund hos mormor & morfar. Slappat x)
Lördag: Ska klippa mig. :)
Söndag: Ska åka till Eragons marsvinsomplacering och kolla (antagligen köpa) på en marsvinskompis till min hona.
Marsvinet jag ska kolla på heter Ballerina. :)
Fredag: Hundvakt fram till ca 22,00.
Lördag: Ingen aning, pojkvännen jobbar mellan 17,00-02,00. Diska och städa lite.
Söndag: Samma som lördag… Gosa lite med Pelle, skissa lite.