Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 226 ggr
Matilda_91
0

kanin och tågproblem

Hejsan! På lördag ska jag åka ner med lilla Laban till sthlm där Linda kommer möta mig och ta med sig Laban hem. Jag har just kollat tåg och bussar och upptäckt att det går väldigt dåligt med bussar till stationen härifrån.

Först måste jag åka med en buss in till Falun, och vänta där i två timmar innan tåget går. Och det kommer ta ca tre timmar att åka till Sthlm, så nu undrar jag hur länge en liten kaninunge klarar att sitta i transportburen? Tycker 5 timmar känns som aldeles för lång tid, men å andra sidan är transportburen rätt stor och kaninen rätt liten, så Laban kommer inte precis sitta blixtstilla under hela resan.

Så hur ska jag göra? tror ni det kan funka?

Jag har funderat på att ha nån sele jag kan ta ut honom med en stund när jag kommit fram till Falun, men eftersom han inte är seltränad kommer det antagligen bara sluta i trassel och panik.

KajsaM
0

Det kommer nog gå toppen! Se bara till så att kaniner kan göra något i transportburen, ha hö och kanske lite pinnar. Och låt han/dom springa lite i en Hage innan ni far :)

Taci
0

Hehe .. måste bara fråga, säger du "upp till stockholm" ? ;D

lill-jarven
0

#2 Visst är det lite skumt att det finns folk söder om sthlm? ;P

Matilda_91
0

haha nej jag säger ner till sthlm, eftersom sthlm ligger neråt :D

har jag skrivit upp till sthlm nånstans? :O

Taci
0

#4, "åka upp med lilla Laban till sthlm" ;) Haha :) Aja skit samma, var inte meningen att det skulle bli diskussion om det haha :)

lill-jarven
0

Haha.. det blir lätt missförstånd :) Hoppas det går bra med tågandet iaf!

Stravaganza
0

Det går nog bra.

Matilda_91
0

#5: oj Generad hahaha mitt lokalsinne är inte alltid det bästa som du vet :D

Ska genast ändra ;)

Ja förhoppningsvis kommer allt gå bra :)

Keligast
0

Ja, jag tror det kommer gå bra :) Om ninen har något att göra (hö, pinnar, kanske en leksak) Lycka till :D