Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 266 ggr
Vemsan
0

God Morgon - Fredag 17/8

God morgon på er alla glada KIF'are! =)
Vad händer idag?

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men mamma ska rakpermanenta mitt hår ialla fall(så jag slipper använda plattongen varje dag). Det kommer väl hålla i nån månad :)

Hälsningar Vemsan

KajsaM
0

Jag ska sova ^^

Sedan imorgon blir det kanske stugan och blir det inte det så blir det julias middag och malinroth på Lördag :D

Nova.Caspian
0

Idag ska jag klippa mig, vet dock inte hur, kanske page, har ingen aning :) också ska jag umgås med min lilla hermelintös, och storkaninerna :) <3

Vemsan
0

#2: Kom på att jag också ska sova(eller ska försöka vara vaken lääänge) ;P

Hälsningar Vemsan

lill-jarven
0

Jag ska plugga och åka till Ica Maxi och inhandla kattsand & pellets till Hubert. Om det skulle råka bli fint väder så ska jag gå en sväng ner till sjön med hundarna också :) Och på kvällen kommer pappa hit och hälsar på så då blir det väl pizza och tv. :D

MarHai
0

ska städa burar och ut och motionera om vädret tillåter

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Vemsan
0

Här spöregnar det just nu x)

Hälsningar Vemsan

MarHai
0

jo det gör det här med kan jag lova!

Solbackens kaniner

Vemsan
0

#8: Bor du i Uppsala/i närheten av Uppsala?

Hälsningar Vemsan

MarHai
0

ja, utanför Uppsala :)

Solbackens kaniner

Vemsan
0

#10: Okej ;) Dår är det nog därför vi har samma väder ;)

Hälsningar Vemsan

MarHai
0

haha, ja kanske det ;)

Solbackens kaniner

myriis
0

Godmorgon på er =) Jag tror att jag snart ska gå och lägga mig faktiskt.. Men vi får se om några timmar.

malinroth
0

Jag ska snart iväg och jobba :( Sen när jag kommer hem var det meningen att jag skulle umgås lite meden kompis och kanske åka lite karusell och så, men jag har inte börjat packa än och jag åker imorgonbitti så jag hinner nog inte :(  Har ju vart här uppe i ca 3 månader nästan nu så jag har ju lite grejjer att samla ihop, så måste jag kolla luften i däcken och tanka och allt sånt där roligt också Fundersam Måste klämma in allt i bilen också så det bara är djuren och lite städning kvar imorgon…

Nyman
0

Idag händer det nog inte så mkt.När pappa har slutat jobba så ska vi åka och hämta en buss, vi ska åka och hämta en skoter till mej imorgon. :D :D :D :D :D

Mysofi
0

Gomorron! Idag ska jag nog vara med nån kompis, för mamma och pappa jobbar och Nils är på dagis. Och så ska jag väl vara med ninerna också, men beror lite på vädret!

[Niike]
0

Godmorgon!:D
Idag ska jag fortsätta med ett hinder jag håller på med, hoppträna Niike lite och ta ut ninerna i rasthage. Sen kanske jag ska börja måla om mitt rum x'D

SaraB
0

Godmorgon alla!
Idag ska jag hoppa men kaninerna, och kl 18 ska jag träna. :)

ciss
0

Godmorgon allihopa :)
Jag ska rida senare, nu lyser solen men det är jätteblött överallt ute och då går det knappt att rida någonstans. Senare ikväll, om marken har torkat upp, så ska jag kanske hoppträna lite med Engla inför den 1/9. Ska också borsta henne & klippa klorna.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Katter3
0

Godmorgon!

Ska städa mitt rum och fortsätta leta efter ett större akvarium till gerbilerna. Låta kaninerna få springa lite i hagen och borsta dem lite sedan.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

myriis
0

Nu är jag här igen ^^ Var ute och pysslade med kaninerna. Nu måste jag snart sova ;P
Fast dethar jag ingen lust till, men har fula ringar under ögonen =/ Nåja.. Idag ska jag iaf bara vara hemma.

twinnie
0

Helluuuuu :)

Idag ska jag baka chokladtårta! En riktig chokladtårta med krämig ckokladkräm på <3

Sen ska jag rida och sen ska vi till landet ^^,

[Zoie]
0

Hejsan :) Idag gick jag upp 06 .00 så nu är jag trött . Annars sover jag jämt till 9 :)

KajsaM
0

God morgon!

Har precis kommit ut från duchen och har klätt på mig. Annars så ska jag till djuraffärn snart och köpa hö. Och så kanske det blir stugan eller så inte. Vet faktist inte. (Malinroth, om jag inte har meddelat dig att jag kan träffa dig, så har jag åkt till stugan, men vi får se)

Hoppas alla får en bra dag!