OT - Dream come true..?
iiiiihhhh, hoppas hoppas hoppas! Måste skriva av mig lite :D:D:D
Idag kom posten, med en Elgigant tidning. Kolla efter Nikon D40 tänkte jag direkt :) Tills lut så hittade jag den! Kostade bara 4790! Xo Okej, de va ju ett hyfsat pris tänkte jag, Sen såg jag typ -830 kr. Jag har 3100 i sparpengar nu, då fattas den bara runt 900 kr! :D Sen ringde jag mamma och sa att jag kunde få en "För tidig julklapp" Och då sa hon "Hmm, vi får fundera när vi kommer hem". Alltså så är det inte helt otroligt att jag kanske ska få min Nikon D40!! <3<3
Ska försöka att inte ta ut något i förskott eftersom det troligen inte blir nått… Men ändå, jag kan inte låta bli att hoppas <'3

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jaao X) Längtar tills ikväll :D
Så kul :)
- Mvh Emma

Så kul.Vill också ha!

åå, hoppas åt dej :)

=)
Vad roligt!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Yey! Nikon Rules! =D Har själv en D80 <3
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Tack alla! :D Kan säga att jag tror att de ser ganska ljust ut! :D:D:D Men om inte jag "får" dom där extra pengarna i present tror jag att jag ska låna de av dom :)
åh så roligt :D Jag ska beställa en digitalkamera om någon vecka men jag vet inte riktig vilken ^^
Kul :D Btw, mamma och pappa sitter i köket nu o.o Undra om dom ska bestämma :o
Ska få köpa den nu! :D <3 Om det inte blir något med erbjudandet som e stört, men vi har kollat allt typ :D:D Wiiiiieee <3
Wiee! kul! :D har själv köpt en Nikon D40X innan midsommar :) jättekul!
Kul!
#13 Är den bra då?;)
Vi ska fara och köpa den snart <3

Vad skoj :)
#14 jorå :) Jag trivs bra med den! men jag har aldrig fotat med systemkamera förut och jag har inte hunnit träna så mycket på de manuella inställningarna än, har jobbat så mycket och resten av tiden har gått till djuren typ. Ska försöka lära mig hur allt funkar nu till hösten..mellan allt pluggande ;)
#15 Åh vad kul!! :D Vi vill ju såklart se lite bilder sen!!
Whi! Nu har jag köpt den X) <3 Ska ladda in bilder nu :D Så ni får se dom snart X)
spännande! Nu ska jag åka till stugan och äta så jag ser framemot att få se dom när jag kommer tillbaks på ett tag ;P
Grattis till köpet! Men du vet väl att objektiven behöver inbyggd autofokus eller något sådant? (Läste det inne på Foto.iFokus.)
Har själv en Nikon D50. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Oj så fina bilder , tyckde om #24 ^^

Kul! Fina bilder :)
Ska köpa en Nikon D80 i Oktober :)
#26 Japp, jag vet om de :)
#27 Tack :') Måste fortfarande träna jättemycket :o Gillar också den bilden! :D
#28 Tack tack :) Åh, värsta proffs kameran :D
Fina bilder !
#30 Tack så mycke :D
jag såg oxå den i tidningen idag!men jag vill nog hellre ha en Canon,har för mej att dom är bättre,vet inte vrf!
Fina bilder men tänk på att ta bilderna i ögonhöjd med djuret,då får man riktigt bra effekt.tänk oxå på att inte klippa av ben,öronspets eller svansen från bilden!
Nu blir jag värsta avis oxå för jag har världens sämsa digital kamera…Jag har oxå kanske 3000 kr eller lite mindre vet inte än…lycka till med fotandet :)

Det blev ju jättefina bilder ju!:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#32 Aha :) Har kört på en liten kompakt Canon i typ ett år nu så e ganska less XD Måste bara säga att menyerna på Nikon D40 är underbara <'3 Fattar utan att läsa manualen :D Visst, ska jobba på de! :D Tack för kritiken (:
#33 Tack så mycket! :D
Jättefint! Visst e det kul att fota! :D DU får uppdatera oss med bilder så vi ser hur det går med träningen :P
#34 Varsågod :D
#35 Japp, ni får kika in på min hemsida om ett tag :) www.beckafoto.webb.se
#36 Tack X)
Ska vi starta Nikon klubben? ;) Jag har en D80, du en D40, Elli en D50, malinroth en D40x ^^,
Solbackens kaniner
Haha X'D Borde finnas Nikon.ifokus.se ^^,
Btw, snart klar med hemsidan :)
#38 Jag vill också vara med i Nikon klubben, med min D50. 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Klart du ska vara med ;) (ot, sorry)
Solbackens kaniner