(s) rexungar.
Skriver detta för en bekant som inte finns här. Hon köpte två kaniner av mig som skulle vara två tjejer (jag fick hjälp att könsbestämma dem så det är inte bara jag som sett fel🤪), men det var en tjej och kille och nu har hon fått 8 ungar som hon såklart inte kan ha kvar. Jag har lovat att hjälpa till att föröska sälja dem.
Vet inte så mycket om kaninerna mer än att de blir 8 veckor på onsdag och är färdiga att flytta. Ska försöka få bild och kön på dem.
Föräldrarna är syskon och födda av mig. Föräldrarna är svart zobel resp vilt zobelsiames (vet inte vem jag såg fel på än) och de är e: blå zobel u: svart zobelsiamesjapantecknad. Standardrex.
De kostar 100 kr/st och finns i Eskilstuna.
Kontakta mig via PM, mail: olsen.susanna@gmail.com eller på mobil: 070 45 23 396 (jag jobbar 7-17 mån-tors). Mail är säkrast att nå mig på. Jag förmedlar sen vidare kontakt med säljaren.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Synd att de är så långt bort ! Men jätte fina:) lycka till med hem:) den med svart grej på nosen var jätte fin och sen de lite mörkare.
Finns varken något som heter svart zobel eller vilt zobelsiames 😛
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Jag vet att det heter Zobel brun, men jag anser att det namnet är fel eftesom kanine ju är genetstiskt svart. Jag säger därmed svart zobel
Viltsiames ska det ju självklart stå.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D