(K) 5 inneburar
Hej! Ska forst saga att jag ar utomlands och har tyvarr inte dom sista bokstaverna i alfabetet. Hoppas ni forstar anda. :) Jag soker efter 5 inneburar som jag bara vill lana. Alltsa inte kopa utan bara ha dom hos mig tills det blir varmare ute. Mina kaniner har blivit sjuka och behover vara inomhus da dom ar sapass smala. Fryser ihjal annars. Sa alla ska fa bo inomhus! Ska ha dom pa mitt rum, sa inte allt for stora. (har inte sa mycket plats tyvarr.) 100x50 minst! I goteborg.
Ingen? Köper i värsta fall. :)
Tyvärr. Putt.
Aktiv på kanin.ifokus.se
Kolla och lägg intresse på dom som finns till salu
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Har jättesegt internet då jag är utomlands, så kan inte kolla runt så mycket. Länka gärna!
Om de krisar har jag en som är 1 cm för låg i taket, tror jag de va, som du kan låna. Är för marsvin egentligen men som sagt, i kris så kan de ju gå.
Vet inte när jag fått klart marsvinens bur, men om den blir klar snart (räknar att de ska vara klart innan skolan börjar igen) så kan du låna deras på 120 också. Jag ska kolla på de. När kommer du hem?
#5 Tack Mathilda! :D Jag kommer hem den 29:e december, eller jag är hemma den 30. Sen vet jag inte när vi hämtar kaninerna men ja. Tack! I värsta fall får jag ta kompostgaller! xD
#6 Ja lägg typ presenning under och lite upp på kanten om du har hanar 😉
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#6 Jaha men du kan iaf låna minst 1 då! Det är fräschare att ha dom i burar om du kan, så kan du bara ha just den kaninen som sitter lite litet en extra stund ute :)
Men jag ska försöka fixa iordning så du kan ta båda, måste städa och plocka ut en bokhylla och lat som man e du vet XD
#7 Ja, det kan va bra :) #8 tack! Ja precis.. :) Haha, du är väll inte lat? ;) Men får se hur det blir, kaninerna kanske samlar på sig tillräckligt med fett tills vi kommer hem haha. Nämen
Har kanske en
Som syrran säger så har vi 1, kanske 2 inneburar du kan låna om det krisar sig🙂
Säg till bara så kör jag hem dem till dig👍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#10 Åh, vilka mått? :) #11 Stort tack! Ni är alltid så snälla och hjälpsamma! :')