Kaninpassning/djurpassning
När du reser bort kan du tryggt lämna ditt husdjur hos mig!
Nu när det börjar närma sig jul erbjuda passning av smådjur, fåglar och kaniner.
Här finns ett stort tryggt lyxigt hem med lås, för de kaniner som bor utomhus. En 20kvm Hage med utebur på 1,8kvm, godkänd även för de större raserna. Hos mig får de daglig utevistelse, foder, godsaker och uppmärksamhet, efter era önskemål.
För er som tar med egen utomhusbur/bur har vi oftast plats.
Jag som passar dina smådjur och kaniner är en djurvan tjej på 19år. Har själv två inomhuskaniner och har erfarenhet av kaniner sedan tidigare. Har även erfarenhet av hamstrar, ökenråttor, råttor, fåglar, marsvin m.m.
Maila/PM:a om ni har frågor🙂 Informationsblad och prislista finns, kan skickas.
Kolla gärna in annonsen här.
Måste bara säga, väldigt lyxiga burar! Tycker det är bra att det finns personer som har sånthär, kan somsagt vara krångligt med passning ibland! Skulle absolut ha mina kaniner hoss dig om jag inte bodde i Stockholm ;)
#1 Tack!! Vad glad jag blir av att höra det🙂.
Lite uppdatering🙂
Måtten på hagen är 5x4x2m (20kvm) & Huset/buren 2x0,85x0,90m (1,8kvm). Buren/huset som erbjuds här är vind, vattentätt skyddad och klarar vintern utan problem, samt godkänd för de lite större raserna. Hagen har ett lås på sig som är låst på dagar och natt (24/7). Det finns ett nedgrävt svetsat fyrkantsnätt så att dem inte kan gräva sig ut. Husets öppning har ett plastskydd som skyddar mot vind och kyla, avtagbart.
Pm:a/maila om du vill få information,bilder och prislista skickat till dig eller bara vill komma och titta först!:)