Vad fint!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Smaaaart ;)

Har haft så till mina marsvin, supersmidigt.
www.frihetenskaniner.se

Jag har bestämt mig för att behålla de gallrena. Har satt ihop gallrena ordentligt nu! Så hon kan inte smita :)
#3 Jag frågade ju i min andra tråd HUR jag ska få henne att lära sig. Jag fick då intrycket av att det inte gick alls, så nu får hon en Hage där hon får göra vad hon vill i! Hon har sin toalett i hagen och hon har även en i buren, så förhoppningsvis gör hon sina behov där!
Smart :)

Jepp, jag e smart ;)
Fint:)
Jättesmart! =) Men har inte Myran en vit, gråprickig bur typ? Har för mig att jag har sett det på nån bild! :)
Hälsningar Vemsan

#9: Det var nog Moses bur?
www.frihetenskaniner.se
#10: Kanske det, men Yra var i buren på bilden :)
Hälsningar Vemsan

Jag har ingen vit gråprickig bur alls ^^ Har en Lila med svart galler, en vit med lila galler, en grå med ofärgat galler och en vit med svart galler ^^
#12 Oj vad burar du har^^
Hälsningar Vemsan

#14: Den vita med ofärgat galler kanske? Ingen aning.
#12: Varför har du så många? Vad är det för mått? Vilken bur ska den nya ninen bo i? *nyfiken* :)
www.frihetenskaniner.se
fast oj! Den där buren är nog grå xD
Hälsningar Vemsan

#13 Jepp :) Bursamlare :D
#14 Den buren bor hon i på landet :)
#15 Jadu, säg det :P Har man haft innekanin ett par år så samlar man på sig en del :) Måtten är:
Lila med svart galler: 125x60x55
Vit med lila galler: 100x50x50
Grå med ofärgat galler: 110x60x60
Vit med svart galler: 90x40x50
Den minsta sätter jag ihop med en annan bur om den ska användas. Pågrund av att den är så liten. Bella ska bo i den Vita med lila galler tills jag skaffat en till 120-bur.

#17: Aha okej. Måånga ^^
www.frihetenskaniner.se

Jao

Är det den vita med svarta gallret som är på landet? Ifall det inte är så, varför bor Bella inte i den?
Vad mkt frågor jag ställer nu ;)
www.frihetenskaniner.se

Fattar inte frågan ^^
#21: Tror att hon menar: Varför kommer inte Bella bo i den buren du använder på landet?
Hälsningar Vemsan
Eller jag vet inte x)
Hälsningar Vemsan

#22: Det var så jag menade ;)
Tilda, du skrev ju att Bella skulle bo i vita med lila galler (100*50*50), varför bor hon inte i gråa med ofärgat galler (110*60*60) istället? Den är ju större? :)
www.frihetenskaniner.se

Vad fint och bra hon får det :)

#24 Därför att Myran bor i den på landet. Vi har inte plats i bilen att ta buren fram och tillbaka ^^
Dessutom skrev du i ditt första inlägg: "Den vita med svarta galler". Den har inte godkända mått, så jag skulle aldrig tänka tanken att ha henne i den ^^

#26: Oj, menade självklart inte den med svarta galler utan den med vita. Vad rörigt det blev. Aha, men då förstår jag. När kommer Bella då? :)
www.frihetenskaniner.se

#26 Okej ^^ Jaa, måste fixa transporthjälp först!
#28 Hoppas det löser sig med det!

Ja :)

#29: Instämmer :)
www.frihetenskaniner.se

vad mysigt hon har det! ^^

Jaa :)
#5 OK :) som sagt bara en undran :) Det var iaf jättefint hon har det, gissar att hon trivs som fisken i vattnet :D
Vad fint, hon måste trivas jättebra :)
- Mvh Emma

En ingång och en utgång