Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1311 ggr
Welina
2

Förlåt

GUD. nu känner jag mig som världens största idiot och skäms över mig själv.

Bilderna jag lagt upp på kanier har jag inte fotat, utan KOPIERAT. USCH & FY på mig. Sökte bekräftelse eftersom jag mår riktigt dåligt IRL (dålig ursäkt, men så är det!). Skulle inte gjort så. Har även skickat förlåt-mejl till fotograferna som förhoppningsvis förlåter mig.

Jag har kaninuppfödning "i verkligheten" men har varken kamera eller kunskap. Förlåt mig så himla mycket. Skäms verkligen ögonen ur mig! Hoppas ni kan förlåta mig och att jag kan få vara medlem här med er iallafall! :'( Kaninerna är dock ej påhittade utan mina egna. Förlåtförlåtförlåt. Det var aldrig meningen att det skulle fortsätta. Utan att jag bara skulle lägga upp ett par bilder.

Hoppas ingen dömer mig för hårt :'(
Förstår om ni inte vill ha kvar mig här. Usch.

// Kramar, Desireé

(Jag hette förut welina-s, men bytte till denna)

Welina
1

Vill gärna att ni medarbetere tar bort mina meddelanden. Vill liksom börja om på nytt med er, om det är OK :(

twinnie
1

Du verkar iallafall uppriktigt ledsen över det du gjort! Klart du ska vara kvar med oss :) Det tycker jag iallafall!

[Niike]
1

Tycker det var bra och starkt gjort att du skrev och ursäktade dig här. Jag förlåter dig iallafall men hoppas du inte gör om det igen. :)

/Maja

KajsaM
1

Håller med twinnie och Niike :)

SaraB
1

Ja, håller med ovanstående…

[Quellii]
1

Det är okej så länge du inte gör om det :) Och självklart är du välkommen här :)

twinnie
1

Visst ska du inte göra om det heller! Gillar inte alls när man kopierar! Men starkt av dig att berätta!

callo
1

Det är ju bra att du ursäktade dig och fotograferna. Men förstår inte, om de nu var dina kaniner varför fick du inte lägga upp bilder? Inte fått tillåtelse av fotograferna?

KvirrZ
1

#8 Hon har kaniner i verkligheten men de är inte dom på bilderna kanske.. Eller något.

- Mvh Emma

ciss
1

Bra att du berättade i alla fall. Såg ju dina bilder på en fotografs hemsida ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
1

Det du gjort är i alla fall olagligt, bara så du vet. Du har brutit mot svensk lag samt reglerna på kanin iFokus. Du är välkommen såklart, bara det inte händer igen ^^,

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Frida-L
1

Jag fattar inte, vad är det som har hänt?

KvirrZ
1

#12 Hon skriver att alla bilder som hon visat på "sina" kaniner är snodda från andra.

- Mvh Emma

callo
1

… men skriver ju också att " Kaninerna är dock ej påhittade utan mina egna." ?

KajsaM
1

#14 Ja, namnen är på hennes riktiga men inte bilderna.

Welina
1

Allt jag skrivit är sant förutom bilderna. Alla kaniner jag rabblat upp finns i verkligheten. Hittade en bild som var såå lik min kanin Fenja, att jag tänkte "Jag lägger upp den, ingen märker!". Sen vart det mer och mer.

Har fått svar av fotograferna nu. En var lite småarg, men förlät mig. De andra tyckte det var riktigt modigt att erkänna det jag gjort. Var riktigt rädd att de skulle anmäla mig eller något. Men nu är det gjort.

Ber än en gång 1000000 gånger om ursäkt!!

koorv
1

det är br att du erkänner Och du är alltid välkommen barra inte du forsärrer

Llinnea-
1

Jag tycker det är väldigt starkt av dig att ersänna. Jag förlåter dig. Men gör det inte en gång till bara!

johanna_loveAnimals93
1

Bra att du iaf inser vad du har gjort och att det var fel, om du hade fortsatt hade det kanske fått tråkiga följder.. Starkt av dig att erkänna och enligt mig ska du absolut få en ny chans att vara accepterad medlem här på KiF! Gör inte om det bara men det tror jag inte att du gör, mig har du iaf övertygat att du är uppriktigt ledsen. :)

Milly_94
1

Håller med alla andra

Denna kommentar har tagits bort.
[Niike]
1

Jättebra att du skrev till fotograferna också. Det är mycket bättre än att strunta i det, då har du iallafall inget dåligt samvete att bära på sen. Och såklart ska du vara kvar med oss på KIF:)