Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1316 ggr
Sweater
3

(S) Hermelin flicka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu tagit det tunga beslutet att sälja min fina tjej Panter. Hon föddes 1 Maj 2013, hon har en väldigt speciell personlighet och behöver därför en vänlig men bestämd ägare då hon kan vara något aggressiv i buren och ibland när hon blir buren.
För tillfället är hon ensamkanin och bor inne nu över vintern.

Svarar gärna på fler frågor och visar fler bilder. :)

[Charlie_olivia]
0

Åhh, vad fin! vart finns du?

Sweater
0

Finns i Västervik, Kalmar län. :)

Sweater
0

Sweater
0

Hon är en otroligt fin tjej som bara behöver ägaren med en vänlig men bestämd hand, gärna någon som har nån som helst erfarenhet av envisa kaniner. Ev. skulle Panter bli lyckligare med en burkompis.

Sweater
0

Hon är rumsren! 😉

Moppie
0

Skulle gärna köpt henne om hon inte skulle vara innekanin :( :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Sweater
0

Vad synd att hon fortfarande inte bor ute då :/

Moppie
1

Ja hon var verkligen jättefin men kommer nog dröja innan vi isolerar och ´värmer´ upp kaninhuset :(

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Sweater
0

Ja, vilken otur. :/

Moppie
0

Ja så synd, Återkom gärna om du inte får sålt henne

Sweater
0

#10 Ska hålla det i tankarna. ^^

Moppie
1

#11 Gör det :)

Sweater
0

#12 Måste bara fråga, hur varmt är det inne i kaninhuset? Är det under 10 grader? :)

Moppie
0

Eftersom vi inte har värmt upp eller isolerat än kan jag inte svara på det, men kanske kan få ha en kanin inne, ska fråga mamsen och ha valpögon ;)

Sweater
0

Ja gör det ;) Innebur ingår tyvärr inte, men det kanske du har? ^^

Moppie
0

#15 Gick tyvär inte, Och kan inte ha den på mitt rum då jag har en hund som ääääälskar att stressa upp dom.

Sweater
0

#16 Tack i alla fall, får leta vidare :)

Moppie
0

#17 Återkom om du inte har hittat ett hem i Januari ungefär :)

Sweater
0

Putt :)

Sweater
0

Hon söker fortfarande hem!

Saaara
3

Vill inte kommentera i onödan men jag tror inte att det är en hermelin med tanke på kroppen och öronen. Rätt säker på att hon är en korsning av nått slag :) Tänkte bara säga det då det kan vara bra som köpare att veta ras. Lycka till med att hitta hem åt henne.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Sweater
0

Hon är renrasig hermelin, åtminstone enligt uppfödaren. Hennes pappa har stamtavla och hennes mamma är renras utan stamtavla. Om detta stämmer kan jag givetvis inte vara hundra på, men litar på förra ägaren. :)

Saaara
1

#22 Här ser du bild på en renrasig hermelin: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/37/Ro_pool_gilberte.jpg Om du borstser från färgen så ser du på kroppen, huvudet och öronen att hon inte är renrasig :) Då är det nog mamman som inte var en hermelin. Hermelinerna är dessutom väldigt små på mer eller mindre än 1 kg. Så då har nog uppfödaren fel tyvärr. Men riktigt charmig är hon oavsett måste jag säga! Gillar färgen mycket.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Idlil
0

Fick tips? om lilla Panter.. Så synd bara att du bor i Kalmar och jag i Eskilstuna… Annars skulle jag jättegärna vilja veta mer om henne o allt. Hoppas hon får ett nytt underbart hem!:)

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta