Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 775 ggr
Jessicaskåne
0

"pappklätterställning"?

Hej, jag letar efter en ny aktiveringsleksak till mina kaniner lagom nu till jul men hittar inget så jag startade en tråd här på iFokus där jag bad om hjälp med det, men nu kom jag på en sak.. för ett tag sedan så va det väldigt mycket snack om sånna pappkartonglabyrinter eller vad man ska kalla det med massa tunnlar och sådant som man köper en massa delar seperat och sätter ihop det som man vill till kaniner och så tänkte jag att det hade varit perfekt! men jag kan inte komma på vad det heter..
Är det någon som fattar vad jag menar & som vet vad det heter och var man kan köpa det? :d 
tack på förhand! 😃

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

hobbymupp
0

http://store.binkybunny.com/playhouses-c7.aspx

Sånna här? Har inte hittat sånna i Sverige, men man kan köpa en av dem från http://www.dyresjappa.no/categories/kanin-og-gnager-utstyr-og-leker i Norge, men det är ju lite dyrt med norsk valuta :P

Jag bygger själv in this moment av Pappris-lådor från Ikea :)

Jessicaskåne
0

#1 ja, det va precis sånna jag menade! :D tack så mycket! :D 
okej, men hur gör du då när du gör själv? :D 
lägg gärna ut resultatet! 😃

GG WP

hobbymupp
0

#2, Jag lixom kopplar ihop en massa lådor :D Kaninerna älskar det, sitter o pillar med bilder nu. Lägger upp här sen :)

Jessicaskåne
0

#smart! :d 
får nog också ta och göra något sånt! :d 
kuul! :)

GG WP

hobbymupp
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt bygge :)

hobbymupp
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Direkt mycket uppskattat!

Jessicaskåne
0

#6 åh va coolt!! :D 
hur mycket kostade dom lådorna? :D 
är det ok om jag snor dina bilder att använda som inspiration till senare när jag ska göra egna? 😃 (inte till att lägga upp någonstans)

GG WP

Jessicaskåne
0

#6 btw, hur har du fäst ihop dom? :d

GG WP

fridaaocrazy
0

Rabbitpage..? eller något liknande som har Hoppsan (hade Ellie, har ny kanin som jag inte kommer ihåg namnet på) hade ju en youtube kanal innan när hon visade hur de hus/labyrinterna från USA var byggda, och hade gjort egna mallar så hon kunde bygga dem precis så som dem i USA… Hittar du henne så kan du ju kanske skicka ett PM 😃

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

Zabbio
3

#6 Måste erkänna att ditt bygge var både snyggare och förmodligen roligare för kaninerna än det de hade i norge för 500nkr… :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Jessicaskåne
0

#9 absolut gör jag det om jag hittar! men ska nog köra med #6 förslag! tyckte det såg både spännande & kul ut! :d 

#10 tänkte precis samma sak! :)

GG WP

Kiyona
0

Vilken fruktansvärt bra lösning!! Själv har jag samlat lådor av alla dess slag för att sedan sätta ihop till en bunnymaze även använt av mina råttor!

Skall defenitivt ta en runda om ikea och köpa dessa lådor. Mycket snyggare och lättare att bygga ihop dessutom! Tackar tackar!Nu skall labyrinten färdigställas!! :P

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **