keliga kaniner?
Jag har en kanin som blev 1 år 11 april, han är världens sötaste och han kommer när man ropar och hoppar upp på stengslet i buren. Han är ju snäll så, men han är inte speciellt kelig , han gillar inte att bli klappad och inte att pussas :(
Hur får ni era kaniner så keliga? Jag är med han varje dag men han gillar inte att bli klappad eller kliad! Det skulle vara kul om han pussades också, men jag vet inte hur man lär honom det, han kanske bara inte är pussig?
snälla hjälp, tacksam för svar!
Just kelighet tror jag beror mycket på generna.
Kommer den från keliga linjer så är det mycket lättare att få en kelig individ.
Det i kombination med tidig hantering utav uppfödaren.
Kelighet är inget man kan tvinga fram om det inte redan finns "tendenser"/vilja till det sedan innan.
Man kan fortfarande få den fullt hanterbar.
Det är individuellt hur keliga kaniner är osv. 3 av mina 5 kaniner är keliga :=)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
tack!
kan jag inte radera inlägget nu?
#4: Nej, man kan inte radera sina egna inlägg.
Den behörigheten har enbart Medarbetare och Sajtvärd.
Det enda man kan göra är att man kan ändra sina inlägg upp till en timme efter att de skapades, efter det kan enbart Medarbetare och Sajtvärd göra det.
Inlägg och trådar raderas dock inte enbart på begäran, utan vi raderar enbart trådar som ex riskerar att spåra ur, har spårat ur eller om det ex gäller inaktuella säljes-/köpes-trådar.
Jag har aldrig haft en kelig kanin, aldrig ens i närheten, trots flertal från reggade uppfödare. Kaniner tycks inte vara ett keldjur helt enkelt, jag har aldrig haft den lyckan iallafall :)
Åh herrejösses vilken gammal tråd. Har en kanin som hoppar upp i min soffa ibland, vill då bli kliad på huvudet. Så kan hon sitta hur länge som helst. De andra är inga kelgrisar, visst får man tvångsgosa med dem ibland, men att de kommer frivilligt, nejnej.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning