Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 361 ggr
[Niike]
0

Vem vill du träffa?

Hm, ja. Fick lite inspiration från "Träffat någon". Men rubriken säger väl allt.

Vem här inne på K.if vill du träffa?

[Eichan]
0

Jag vill jättegärna träffa Ciss ;P

[Niike]
0

Jag vill träffa många^^ Men här kommer några av dem;

Myriis, Ciss, Twinnie, Kajsa_, Tina_A, KvirrZ, Photoniq, Matilda_91

ciss
0

#1 & #2: Vad kul att ni vill träffa mig, varför det? :)

Jag vet itne riktigt vilka jag skulle vilja träffa. Det är ju jättemånga, nästan alla! Men ett par av dom är:

Photoniq, Tina_A, Myriis, Henni-Chan, Lolitas, Matilda_91, SagaoAlfred, Kajsa_, KvirrZ, SofiaGenne & MarHai :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#3 Du verkar rolig x)

KvirrZ
0

Jag vill träffa alla x)

- Mvh Emma

malinroth
0

jag vill träffa många :P Ska hälsa på kajsa_en sväng på lördag OM hon e hemma..men hon kanske ska till stugan så vi får se…men det hade vart kul ;)

Tina-A
0

Jag vill träffa varenda en :D Om jag måste nämna namn (vilket är svårt eftersom vi är typ 900 här inne) så säger jag Kajsa, photoniq, matilda och sagaoalfred.

Jag har ju träffat en del medlemmar här, och träffar fler idag. Men vill träffa alla ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Eichan]
0

Humm.. vill också träffa alla xD

Taci
0

Photoniq, Tina o Niike verkar trevliga :) O Matilda ska jag ju träffa på lördag :)

Keligast
0

**Allihop ju!
**Men jag vill träffa dessa helst för jag har kontakten med dom:

SaraB, huldisen, Sandra Nyman, Kajsa_, Noa_Nisse (visserligen träffat 1gång), SagaoAlfred, Katter 3, Sen ALLA som var på skåne-träffen! :D

RallyKanin
0

o.O typ tre st som jag nt känner XD kan nt doms användarnamn bara ett typ XD

SaraB
0

#10, vad kul att du vill träffa mig. Vill träffa dej med. <3

Jag vill träffa:
Amanda_B och Keligast :)
Men det skulle va kul att ses allihopa! :D

SagaoAlfred
0

Åh va roligt att några vill träffa mig :)

Jag vill träffa Keligast, Ciss, Tina_A, Twinnie, Kajsa_ å många fler :D

[Quellii]
0

Ooo xD Vad svårt ;D Det är ju jättemånga :D Helst allihopa! ;D

ciss
0

#13: Vad kul att du vill träffa mig ;)

#4: Rolig? Haha ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Eichan]
0

Ingen vill träffa mig x) JAg kanske har RAbies elller Galna KO sjukan xP

KvirrZ
0

#16 har redan träffat dig men vil självklart göra det igen ;)

- Mvh Emma

Tina-A
0

#16: Jag har också träffat dig ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Alla medlemmar! Bla. Tina_A, Photoniq, Twinnie, Ciss, KvirrZ, SagaoAlfred, ja alla :D

Ska ju ev. träffa malinroth på Lördag :D Om vi nu inte ska till stugan :/ Men hoppas :)

Sotis
0

Vill träffa allihopa=D

Ellen95
0

Jag skulle vilja träffa kajsa_,Keligast,clariiz,mysofi:)

[Niike]
0

#15 Haha, jaa (: Läs bara igenom dina "pinsamheter" så garvar du nog själv x'D

[Zoie]
0

Vill träffa  Kajsa_ , Vemsan , Keligast , Twinnie , Photoniq , Matilda_91 och Ciss

myriis
0

Just nu är det främst Maja då :P Sen några andra ^^

[Niike]
0

#24 :) <3

myriis
0

#25: ;D <3

flisan93
0

jag skulle vilja träffa alla…och ciss har jag ju redan träffat MÅNGA gånger i mitt liv:) det var hon som, övertalade min mamma och pappa att vi skulle skaffa kanin:) Ska träffa henne snart igen:) och då ska vi ha kaninträff med några kompisar:)

[Niike]
0

#26 :D <3

Flippa
0

Jag vill träffa alla här inne!

Noa-Nisse
0

vill också träffa alla här inne!!

shit va kulo m vi hade haft en skitstor träff.. men alla här. i en park typ och tältat och grillat och sånt! ah, gud va kul!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Stravaganza
0

Ojdå, ingen vill träffa mig. :P

lill-jarven
0

Jag vill träffa Kajsa och Tina såklart men även en massa andra :) Alla här inne är ju supertrevliga :D

Katter3
0

Keligast! :D <33

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

twinnie
0

Tycker inte det känns sjysst att välja ut några "speciella". Utan det håller jag för mig själv.

Chippers
0

#34 Samma här

Ellen95
0

#34 tycker inte det heller..

KajsaM
0

#31 Flera har ju skrivit att dom vill träffa alla medlemmar, och du är ju medlem ;)

Alltså, man ska inte känna sig "bortglömd" för att nån inte ha skrivit upp en. Utan flera har dessutom skrivit ALLA medlemmar, och då är det ALLA medlemmar. :)

Mysofi
0

Åhh, vill typ träffa ALLA er!! Ni är alla lika underbara! Ser fram emot att träffa några av er på umeträffen!

Vemsan
0

Jag vill träffa ALLA medlemmar! =D
Alla är så otroligt underbara här!!! <3                      Skrattande

Hälsningar Vemsan

Mysterious
0

Typ alla

Vemsan
0

#34: Men dom som väljer ut några väljer väl nån som dom brukar chatta med, eller som dom ser ofta i olika trådar och tycker verkar roliga eller nåt =)

Hälsningar Vemsan

twinnie
0

Borttaget

Sorry // Tilda

KajsaM
0

#42 Har jag nämt dig?

[Niike]
0

#42 Jag har inte tvingat dig att ens kolla i den här tråden, så då behöver du inte kritisera eller klaga. Ska jag behöva PM:a varenda medlem för att jag vill veta vem som vill träffa vem?!

twinnie
0

#43 Trodde du skrev till mig.¨

#44 Nej, men jag förstår inte meningen med tråden? Vill gärna veta det och också gärna säga min åsikt, vilket jag har full rätt till att göra. Men klarar du inte av att höra vad andra tycker ska jag hålla tyst i framtiden.

KajsaM
0

#45 Det gör inget :)

Och självklart ska ingen medlem vara tyst, då är blir det ju jättetråkit. Alla får säga som dom tycker och tänkder och andra respekterar det. Niike ville nog inge illa menat med tråden och man ska nog inte ta det fullt så allvarligt. :)

twinnie
0

Nej, förstår att hon inte menade något illa!! Det menade jag verkligen inte! VET att Niike inte skulle göra något sådant.

Men JAG tycker att tråden var lite udda, och tycker lite synd om de som inte bli valda! Man kanske tycker att det inte är så allvarligt, men jag brukar reagera på saker som kan få någon att känna sig utfryst! Och även en liten liten grejj kan få vissa personer att känna sig riktigt värdelösa!

[Niike]
0

#45 Hm, okej. Då ska jag förklara meningen med tråden. Jag undrar vem som vill träffa vem för att jag tycker det är kul att veta. Tror fler här inne tycker det är kul att veta att den vill träffa den. Jag har aldrig påpekat att du inte får säga din åsikt? Tycker bara det är lite dålig stil att komma och kritisera, men visst, gör det.

[Niike]
0

#47 Flera medlemmar har ju skrivit att de vill träffa alla. Så då borde ingen känna sig utfryst. Och självklart skulle inte jag blunda om jag mötte någon jag inte skrivit upp, skulle vara superkul att träffa någon härifrån!:)

twinnie
0

#49 Jo, jag vet att vissa skriver "Alla", men så finns det dom som bara skriver vissa. Och att inte bli nämnd som en "speciell" skulle iallafall jag tycka var superjobbigt. Men det är bara jag och jag har alltid varit känslig för sånt.

[Niike]
0

#50 Okej, förstår. Men det skulle ju bli lite jobbigt att behöva skriva allas namn;) Men den här tråden kanske var dum då, ska tänka lite mer i fortsättningen:/

KajsaM
0

Självklart så kan man bli ledsen om man inte blir "Uppropad", tror jag själv skulle det. Men det är ju inte heller lixsom lätt att ropa upp alla medlemmar, så man får tänkte lite så :)

Stravaganza
0

O_o

Kristiansson
0

Vill träffa min Sofia Gänäää    saknar saknar saknar <33  x)

annaforsgren
0

Träffar jag nån så träffar ja nån:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Niike]
0

#55 Det är ganska logiskt:)