Kollar efter bloggkompis
Halloj :)
Tänkte se om det finns något intresse för kaninbloggning. Jag har redan en blogg men letar efter en kamrat till så att det blir mer liv på bloggen. Det handlar ENDAST om kaniner, dock vad som helst inom ämnet.
Du ska vara minst 13 år, gärna äldre och ha minst 1 egen kanin.
Det spelar alltså ingen roll om du är tjej eller kille, bara du brinner för kaniner. Du behöver även skriva ungefär 5 inlägg i veckan, gärna mer. Du ska ha skype eller facebook så vi kan skriva där om bloggen och hålla kontakten.
Du ska skriva tydligt, det vill säga att du inte ska använda dig av förkortningar, för många smileys eller liknande samt att din stavning ska vara god.
Du ska även kunna bidra med bilder i de flesta av dina inlägg vilket gör bloggen mer välkomnande för läsarna.
Ibland är det även bra att det kommer kaninrelaterade artiklar, dessa ska vara bra uppbyggda och inbjudande att läsa.
Intresserad? Skicka ett PM till mig och beskriv dig själv och din/dina kanin/-er samt varför du vill blogga med mig på just denna bloggen.
Bloggen: http://bunnyday.blogg.se/, jag håller på med en design, denna är bara tillfällig.
Du har inte lust att blogga med mig då?😎
Jaaaaaaaaaag :3 Haha vår gamla blogg dog lite XD
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
#2 hahaha xD
Några som PM:at och man kan inte vara hur många som helst, men väntar tills imorgon i vilket fall så det går fortfarande att visa intresse :)
pm:at :P
Söker du fortfarande någon? :3 Jag finns ju, kan gärna tänka mig att blogga. Men ah, du får säga till om du vill ha med mig! ;)
Puttar upp denna tråden då ena bloggaren fått en bugg och tvingas hoppa av bloggen.
Så ja, är det någon som skrivit som fortfarande är intresserad, eller någon annan? Iallafall så gäller samma krav på bloggaren :)
Jag är intresserad! Skrev till dig för ett tag sedan, och du skulle kontakta mig när ni sökte ny men tydligen inte så jag tar saken i egna händer, lätt att glömma :)
Vill du att jag ska PM eller skriva här?
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Har pm:at
Jag har med PMat men inte fått något svar alls.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
PM:at er alla nu som PM:at mig.
Det går fortfarande att lämna intresse då vi kommer vänta några dagar att ta in en ny bloggare :)
Vi ser gärna att den nya bloggaren hopptävlar eller är en aktiv utställare.