Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 223 ggr
Keligast
0

Godmorgon 15aug.

Idag skall jag vara själv hela dagen :D Jätte roligt tycker jag!!

Skall ni göra idag?

senna
0

Godmorgon! (:
Idag ska jag till stan med en kompis och köpa sågspån och en transportbur till kaninerna. Måste städa hos dem och så har jag märkt att jag värkligen behöver en transportbur. ^^

Sedan ska jag vara ute hela dagen och "leka" med mina kaniner. :D

KajsaM
0

God morgon!

Idag ska jag nog inte göra så mkt spec. Vara med mina 3-männingar som har kommit upp ikv. Annars int så mkt.

Idag är det föresten 1 månad sen jag fyllade 13 år, Oj vad tiden går fort! :)

Vemsan
0

Morrn morrn! :)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på ^^, Men jag
kommer väl vara inne här på KIF, och jag kanske går ut med
katterna, eller åker upp på stan eller nåt x) Har inga planer alls
för idag. Vem vet, jag kanske bara stannar hemma och latar mig :P

Hälsningar Vemsan

[Niike]
0

#2 Grattis på 13 år och en månad-dagen Kajsa:D

Godmorgon! (måste följa traditionenxD)

Idag ska jag städa hos mina marsvin, städa rummet och laga mat:( Sen ska jag på fotbollsträning. Om jag hinner ska jag börja måla om mitt rum^^

Ellen95
0

Ojdå fanns det redan en sån här tråd. Har skrivit en oxåGenerad

myriis
0

Hum.. Idag ska jag städa lite burar, mysa massor med kaninerna, ev. träna lite agility med Penyan och så tänkte jag gå en promenad med Roxy. Och såklart pussa på Candybäbisarna ;P

malinroth
0

Idag har jag fullt på schemat :P

först nu är jag på väg med en kompis och hitta på något eftersom det är sista gången vi hinner umgås innan jag åker ner till ume igen…Sen ska jag och min syster och hennes lilla elias  eventuellt hälsa på en som jobbar på vårt jobb som ockå har fått barn nyss. Sen ska jag lyckas promenera med vovven medans det är hyfsat väder, sen måste jag ju förståss vara ute med Lilo också om vädret tillåter annars hittar vi på ngt inne…Sen har jag en hel del att packa och grejjer att hämta hos mina systrar osv. Så ska jag till Min storasyster och ge mat och vatten och promenera med hennes hundar…Hämta grejjer hos en av de jag bor meds föräldrar då hon inte fick med sig allt ner eftersom hon åkte tåg…Ska nog till stugan och äta också…Och börja packa in grejjer i bilen. och säkert massa andra grejjer som jag inte kommer ihåg…Det är nämligen min sista lediga dag innan jag åker hem till Umeå igen! Wiee

pandabjorn
0

ska inte göra så mycke i dag…hade tänkt och hoppträna lite med kaninerna (=

KajsaM
0

#4 Haha, tackar :)

SaraB
0

Idag ska jag först åka med morfar och få köpa en moppehjälm. Fyllde femton den 7 augusti. :)
Sedan ska jag vara med en kompis! :)

L8sson
0

hejhej idag ska jag packa för jag ska te sthlm imorn på the voice 0´7

Katter3
0

God morgon!

Ska till stan en stund, kanske köpa något. Vill till biblioteket också. Sen får jag väl städa hos gerbilerna. :P

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

johanna_loveAnimals93
0

Gomorron gomorron ;) Jag har precis varit hos frissan och fått topparna klippta, sen ringde jag min kompis Frida och grattade henne, hon fyller år idag. :D Sen ska jag och hon åka in till stan och fika :d :)

Mysterious
0

God morgon!
idag ska jag se The simpsons Movie med min kompis klockan fyra…håller på att förbereda mej,duscha och så.sen ska jag till ika köpa godis och dricka och sen ska jag till min kompis och då går och ser filmen…kanske ska vara mer med henne sen…vet itte