Min älskade trio :)
Nu kommer en liten Uppdatering om min kära trio :) Jag har ju tappat dom allra nyaste bilderna då min andra hårddisk krashade, men jag har ju några sen innan med :)
Mozart - Min underbara Jätte blir bara mer underbar med tiden :) Som ni kanske kommer ihåg hade han problem med stress för ett tag sen, jag flyttade buren och började vänja honom vid våran hund. Det har gått superbra! :D Han är inte alls lika stressad och han är van vid våran hund nu också :)
Han har vuxit jättemycket sen jag fick honom! :O Jag är förvånad, och han är ju bara 6 månader..! :P Jag har ingen våg att väga honom på, men han är jättetung! :D Min lilla tjockis ;)
Träningen med att bära honom går framåt, han sprattlar inte alls mycket förrän han är helt less ;) Nu kan jag sitta med honom i famnen, och jag har kunnat klippa klorna på honom samtidigt som jag hållit honom i famnen :)
Min sötnos! :D
---------------------------------------------------------------------------
Tottelini - eller mer känd som Totte, han är ett riktigt charmtroll :) Han har också vuxit jättemycket, han var pytteliten när vi fick honom, nu är han riktigt stilig :)
Han har nästan sett ut som en vädur, men han har ju rättuppstående öron igen, när det var som allra varmast la dom sig så att han såg lite lustig ut xD Jag blev faktiskt orolig, men nu ser jag att det blivit normalt igen när temperaturen har sjunkigt :)
Totte är också en utomordentlig hoppare! :) Ska testa med lite högre hinder nu när han hoppat dom små, men jag använder inte koppel och sele, utan dom får hoppa i "löshoppning" som med hästar xD
---------------------------------------------------------------------------
Ballerina - min lilla ulltuss :) En baddare på att hoppa, det kanske många sett på filmen jag visade, hon spurtade verkligen över hindren :) Kanske kommer jag träna hoppning med henne också? :) Hon är för övrigt otroligt social, älskar att kela och gosa, men tycker också om att spurta runt i mitt rum ;)
Ballerina är den kaninen jag använder som "trickkanin" hon har fått lära sig lite småtrix, än så länge inte på allvar men det kommer nog också :) Hon är riktigt lättlärd, och verkar tycka om det hon gör, eller kanske det bara är maten som lockar? :O xD
Antagligen så har Nalle (vår hund) dregglat på henne medan man inte sett på, för en dag hade hon dredlocks i pälsen på bakdelen, efter det fick jag klippa henne, hon som jätterolig ut, men nu har pälsen börjat växa ut fint igen :) Som tur var hade Nalle inte dregglat på hennes vackra huvud ^^
Jag har funderat på Att ta en kull efter Ballerina, då hon inte har bettfel eller liknande bakom sig så verkar det bli bra, men bara om jag hittar en bra hane åt henne, och om jag hittar dom som är intresserade förstås ^^ Förutom jag själv xD

fina kaniner du har :) speciellt Ballerina
Fina bilder!
Så söta allihop :D
- Mvh Emma

MOAHAHA så söt den sista va!! ahaha as gullig på den andra bilden! xD <3
va söt ballerina e!!
åå så fina :D
Ballerina är så himla söt! :D

Vilka fina kaniner du har!
Tack så mycket allihoooop :)
naw så söta :) har typ aldrig sett en bild på Totte förut :P
Gud så fina de är!:)
#9 Jaa, jag hade massor av bilder på honom på den trasiga hårddisken, dom skulle jag visat tidigare xD

Såå sööööööööööööööta<3

Åh dom är så söta allihopa! Spec. Ballerinan lilla :)
Åh. alla tre är så söta :)
Gud vilka sötnosar :)<3
:D