Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 737 ggr
flisan93
0

Smeknamn

Vad har ni för smeknamn på era kaniner? Min kanin heter Frallan och vi kallar henne för Fralzebubben och Burren och ciss kallar henne för Frallan ballanSkrattandeCool

RallyKanin
0

Min kanin heter peppe och hans smeknamn är

peppisen,peppelon,nutte,nuffe,beppe,Rally kanin XD

ciss
0

Engla har massa smeknamn, säger nästan aldrig Engla till henne. Mest säger jag bullen, buset, gosibullen, bebben & liknande. Andra smeknamn jag använder är bäbilousi, bäbi, bejbi, busigfjunet, fjunet, fluffig, sötingen, mooouusse, gosimossa, bpusibpusi, pussiii, pussigfjunet & sånt. Säger massa olika grejer varje dag ;)

Frallanballan ;D <3

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hmm zelma och zilla har samma smeknamn (plutten )

och dollar kallas för lillemannen :P

[fannyputte]
0

jag kallar Putte för: gubbsen lr gubben, och många fler saker men det är dom vanligaste

Sotis
0

Millan o lillan har inget smeknammn

[Niike]
0

Massor :) Sötis, lillplutten, gubben, gumman, sööuitiis, gosegubben, älskling, snutten, snuttan, mattes lilla plutt, lilltjejen, gosegumsan, gumsan, bääsen, bääbis, sötan, najkeplutten, Fiagumman, Alpha = Alf … osv … :P

Ellen95
0

Millan och Lillan har inga smeknamn:P

[Eichan]
0

Massa konstiga saker x).. typ, Peppe, Peppzi, Pupps, Plums, Plättplatt, Plättlagg x), Snuff, Snutt, Nutte, Dumboll, Buse, Konstig och typ Bus kallas peppar för.. Sea brukar kallas för Seaa(alltså typ Sea a, om ni förstår xP), Troll, Ko, Buse, Gullunge,sötnos,nöt.. Gullungen… Sky brukar kallas för Skya, Yayjan, sötnos, lillnöt och massa mer.. Men jag använder nästan alla smeknamn på alla ninerna xD

Nova.Caspian
0

jag kallar caspian; casse, gosegrabben, bebisen, vännen, buseunge, sötnos, osv
nova kallar jag; vännen, novisen, noooova, gumman eller sötfia :)

flisan93
0

Vad roliga namn ni harSkrattande jag har inte kommit på så många än för att vi bara har haft Frallan i 5 dagar:P

[Zoie]
0

Zoie kallar jag mest för Zoie men ibland för Zoo

Katter3
0

Zack kallas för Kalle Kanin. (Min pappa som började säga det, säger det själv med nu.)

Kiwi kallas för Lilla Gumman och Gummis.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

lill-jarven
0

Hubert kallas för Hubbe, Hubbebubbe, Bubben, Hubbeman, Pubis, Huberkulos, Kaninen, Gubben, Gullunge.. osv.

Om jag är lite arg på honom säger jag hela hans namn "Hubert Christian Latrinkanin" xD

KvirrZ
0

Har väldigt många men skriver de jag använder mest av alla ^^
Pepsi: Peppan, Puppsie, Pepparkaka
Isaac: Gubben, Zack och Ajzuck ^^

- Mvh Emma

vickan1976
0

Hon heter Ronja, men kallas allt möjligt tex lilla råttan, lilla gumman, eftersom hon är så liten.