Jag vill ge en ros till Ciss för att hon e så snäll! :)

#1: Gud vad glad jag blir! Nu kommer jag att vara på gott humör hela helgen! ;D <3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#3 haha XD var inte det där lite över reagerat? xP

Jaja, kanske lite, men inte så mycket. Jag BLIR glad, :-)
www.frihetenskaniner.se

Vill ge en ros till Monica Modin borta i Kungsör som föder upp så otroligt underbara kaniner och låter mig köpa en liten en :)
5# haha okej.. xD.. =D
Jag ger en ros till mina djur som jag älskar så mycket!<3
- Mvh Emma

Jag ger min ros till lilla Obi som har lunginflammation!

_Får man ge flera? :)
_Jag ger min ros till Therese Nordlund _(Daniel, Mattias)_ som lät mig köpa underbara Engla, och för att vi har fått hälsa på där så många gånger och för att vi ska få chansen att hoppträna med dem. :) <3
www.frihetenskaniner.se

Jag vill ge en ros till vannessa(Min Belgiska jätte hona) för hon tog så bra hand om ungarna hon fick den 12 /5 :)
EN ROS TILL MIN WILMA som är så goooo mod Lilla Saga, som kom till oss för 3 veckor sen.
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
Jag ger en Ros till Malin! (och till Kanín). eftersom hon så j*vla underbar! Och jag har verkligen funnit en vän! (som jag ev. ska träffa.)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

jag vill ge en ros till nathalieee för att hon är så snäll och värdens bästa kompis
'Putt'
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag vill ge en ros till Annaforsgren
*putt*
#10 ja, man får ge så många man vill :)
Jag vill ge en Ros till Kajsa för hon är så snäll
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag vill också ge en ros till KAjsa! :) <3
Även jag ger en ros till Fridas lilla Obi, och hoppas att han blir frisk :

Ger en till ros till Ync. för att hon är den hon är. :)
ciindra, ellen_95, amanda_charlie, sotis, sputtnick_plexus <3
www.frihetenskaniner.se

Jag vill ge en ros till matilda eriksson(huldisen) och min mamma^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Fick 2 rosor , Tackar =P

Jag vill ge Tina och Kajsa varsin ros för att dom har stått ut med min krånglande dator som har gjort mig väldigt svår att få tag på vilket har gjort att jag varit lite "off" här på kanin.ifokus.
Föresten vill jag ge dem en hel bukett för att jag har så dåligt samvete för den där jäkla artikeln som jag aldrig lyckas få färdig 
*putt*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Tack för rosen till Obi Emmy, den uppskattas!
Vill ge dagens ros till Frida (Poseidon på ifokus) och hennes kompis Felicia som hjälpte mig att hålla i kaniner när jag hade tre kaniner i en final med sju starter .:P
Vill ge en stor ros till Jörgen Larsen. Det är tack vare honom som min uppfödning har blivit så framgångsrik! <3
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tack för rosen flickor! :)
Jag vill ge Matilda_91 en ros för att hon har dåligt samveta för den dära artieln och det ska hon inte ha. Inte heller för hennes dator :)
Jag vill ge en ros till Molly för att hon tar så bra hand om nya lilla Mimmi, och en ros till Mimmi för att hon är så sööt ! ;)
#26: Haha ^^ Pinsamt, jag tänkte just fråga hur det gick med den egentligen :P
Jag vill först ge en ros till min MAMMA som jag älskar så mycket och som precis opererat sig och har så ont så ont 
Och självkalrt varsin ros till mina Medarbetare Kajsa Matilda och Lotta för att dom är så roliga och trevliga och underbara!
Sen vill jag sprida massa rosor över hela sajtens medlemmar som är härliga att prata med och som loggar in här och pratar med mig som inte har mycket annat till liv ;) Puss på er!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag vill ge två rosor till Tina,Kajsa,Matilda_91 för att ni är såå snälla :)

#35 Å vad du är gullig
Jag ger dig en famn av rosor tillbaka!
Kramar//Carro

En stor röd ros till JossanH för att hon skrev en sån bra text till alla medlemmar på kif.!
En ros till Keligast , För hon är så himla snäll och rolig att prata med :)

Vill ge en ros till Ada, Alma, Aron & Adam som dog i Söndags, 7 veckor gamla.

#41 Dog lilla Ada, var hon smittad?? 
Tröstkramar, sänder en ros till dig Twinnie!
Kramar//Carro
Vill ge en ros till mig själv också..
För att jag är så patetisk och inte har några vänner och behöver uppmuntran.. ;p

Sänder en tröst ros till Twinnie från Norr!

Jag vill ge en ros till Matilda_91 och Flippa och tina_A, Kajsa_ Lotta_A och ALLA medlemmar! Och en ros till Soti-poten
Du förekom mig Tina i #33.
Jag vill ge ett fång rosor till alla er som inte har blivit nämnda…
#37 Tack för att du kom ihåg mej:)<3 Första rosen jag får faktigst^^ Det gör absolut inget att du inte kom ihåg vad jag hette, men jag heter Maja
Nu blir det massa rosor här;
Jag vill sända en ros upp till kissen min som nu vilar på molnen, Laban, för han var mitt liv o han betydde mest för mig. <33
En ros var till Tina_A , Kajsa_ , Matilda_91 och Lotta_A för bra sajtvärd/medarbetare.
En stor tröstros till Twinnie pga det som hände Ada och hennes kullsyskon. <3
En ros var till Emmy, Elina och Ninni för de kan så mycket om kaniner.
En ros till MarHai för hon har så vackra holländare!
En ros till KvirrZ för hon är så rolig, och för att hon förtjänar en helt enkelt^^
**
E**n bukett rosor till mitt fotbollslag för vi är så jävla bra o kommer 2:a i Apladal Cup i Värnamo.:D
Det var nog alla.. Hoppas inte jag har glömt någon som jag skulle skriva med:)
Vill ge en hel bukett med rosor till Emmy för; "att jag är så patetisk och inte har några vänner och behöver uppmuntran.. ;p :D aaa, för att hon behöver dem :)

Jag vill jätte gärna ge ut varsin ros till er alla <3 Men jag vill ge en tröst ros till Twinnie..En ros till Tina, Kajsa, Ulr_Sch och tillMatilda (Huldisen)
Har säkert missat någon men det är inte med vilje isånafall..kram till er alla /Tina
Jag vill ge tre rosor till: Filippa <33 Soten :)
Och en tröst ros till Twinnie och alla kullsyskorna!

jag vill ge en Ros till Martina_b För hon är BÄSTAST !^^
#48: Vad gullig du är ;D Tack så mycket!
#35 Tack så mycket :D Du får självklart en ros tillbaka :D
- Mvh Emma
#47 Tack :D En ros till dig självklart :D
- Mvh Emma
Och så får alla andra en ros var av mig med! <3 :D
- Mvh Emma

Jag vill ge en ros till kajsa_ för att du är så snäll.

jag vill ge en ros till Limpan,djur_love och ellen_95 för att dom är så snälla:D
Jag vill ge en ros till duktia Candy som sköter sina ungar super!

#57 Tack :) Och självklart får du en!
Jag vill ge en ros till Huldisen för att hon har varit min bästis i 7 år och jag älskar henne .
Också vill jag ge en ros till Keligast , för att Tina är så snäll , kulig .. hela tiden glad också är hon snusko , och det gillar man ;D
Haha där fick du den Tina ;D
PuttisPuttis
#9 Stackaren! .. Krya på honom :)

Vill ge en ros till Lina(Limpan) För att du hjälper oss så mycket med våra kaniner<3
Jag vill rosa ALLA underbara medlemmar på Kanin I Fokus
Å sen ska ju Kittiwake få en liten rows också <3 Å Grisen(Gizmo), Fisen(Findus), Musse, Bruno å mammsen x)
Hälsningar Vemsan

putt
Jag vill ge en ros till Vemsan och Tina_A
Och en ros till min söta Zoie (L)
En ros till Maja som är så.. flumrolig? xD Mihaha <3

Jag vill ge en ros till Elvis och jag hoppas, hoppas, hoppas att vi inte får ett dåligt besked hos veterinären idag..
#68 Aw, taack<33
En ros till Emmy för hon är så jävla bäst! :') Och en ros till Candy för hon är så duktig mamma. En ros till Fjäril för hon är min , <3 mohha:) Och till Flame och Triss för de är så otroligt söta!
Emmy; Och såklart till Ninja och Mr Spinn va?;) *asg* ;D
#72 aa haha:) Hälsa tillbaks till världens sötastee <33
Men nu måste jag utxD
jag vill ge en ros till Tina (keligast) för hon är bra att prata med på msn ;)
--;@
Medarbetare på Hundar.ifokus

Måste man ge en ros till någon på iFokus? Jag känner inte ens någon utan popcorni. o_o