flytta hemifrån.. ?
vad vill ni ha för djur när ni flyttar hemifrån ?
om jag fortfarande har kvar skalman vilket jag tror jag har, så vill/ska? jag köpa en hona och kastrera skalman så de kan vara tsm.. eller så vill jag köpa en hund, men i en lägenhet ? hm, kansk inte. så är man kanske borta mycket och jobbar och sånt och det skulle bara vara synd om hunden/valpen.
iaf vad vill ni ha ?
Medarbetare på Hundar.ifokus

Ja, Albin lever nog (hoppas jag) så han skall följa med!
Sen kommer jag nog skaffa en liten nin till^^
Familjens hund Ronja skall jag få med mig! Har mamma och
pappa lovat mig.
I framtiden skall jag skaffa en Newfoundland <3
Vill flytta nu till jul och vill köpa hund till sommaren ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Glömde fåglen xD Skall förmodligen hänga med^^
Kaninerna och jag, det blir en bra kombination.

Myran ska med mig om hon fortfarande lever :) Ska ju eventuellt skaffa mig en hopphona eller en teddyhane så fort jag får mammas tillåtelse, så den kaninen kommer jag också ta med mig. Sen ska jag spara en unge hona ur Myran's kull. Det blir 3 kaniner och 3 burar. Tror inte jag kommer ha plats för mer.
Mina knuttar lever förmodligen fortfarande då. Men eftersom de är vana att bo ute i stora burar vill jag inte de ska tas ifrån friheten och flytta in i innebur i lägenhet.. Så de komemr nog få stanna kvar hos mamma å pappa.
Jag vill ha lite olika. Min hund stannar kvar här, katterna stannar kvar. Alla för de är vana att bo ute osv. vill inte att friheten ska tas i från dem.
Men jag tänker ha djur! Antingen en stor kanin. Typ blandning mellan Belgisk Jätte och Fransvädur. Som bor lös i lägenheten. Som en hund ;). Fast med låda (som katt).
Och sedan SKA jag ha en liten Chihuahua hona :) Men rosa diamanthalsband :D haha..
Har planerat in att jag ska äga massor av djur :P Vet inte hur mitt liv ska räcka till xD Fast Chihuahua och stor kanin är MÅSTE :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hampus åker med bara om han lever, annars finns nog en ny kanin i mitt liv. Även kanske en vovve ^^
Eftersom jag redan har flyttat hemmifrån (va ju några år sedan) så platsar jag väl inte här. Men den dag vi flyttar till större lägenhet eller villa blir det garanterat inköp av en holländare, eventuellt en vovve också beroende på tid och yta.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Jag ska ha en jättestor hund :) eller en chihauha (vet inte riktigt hur det stavas XD)
eller så ska jag ha två kaniner och ge dom ett eget rum :P

JAg ska nog skaffa en liten hund :) Shih tzu elr ngt liknande annars blir det nog en kanin ! :D
I framtidan tänken jag även ha: (eftersom chihuahuan redan är inplanerad, har vi nite med den här..)
En Whestie och En sanktbernad/New Founland samtidigt ;) en bjässe å en liten fuffis :P.
(Whest Higland white terrier = Whestie :P)
(Sanktbernaden ska isfåall vara långhårig)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
min hund jag har nu om hon finns kvar och en av mina kaniner.. rästen av kaninerna får min lilla syster ta över. marsvinen kan jag nog ta med om dom lever då förståss hehe den vet jag inte om jag har gerbiler då :P dom tar ju inte så stor plats :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Jag bor inte hemma och jag har Lilo och vovven Nelly…kommer eventuellt att köpa en till kanin men inget bestämt och inte ännu på ett tag…

Ska ha en/två kaniner lösa i lägenheten. Två teddydvärgvädurar förmodligen, eller hermelin fuchsar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jag ska ha en kanin och en chiuaua (ingen aning hur detr savas)
Aja, det ska jag ha iaf. xD

Jag hoppas att Molly lever då, och isåfall tar jag med mig henne. Om inte, så ska jag ha en katt :)

Jag skulle vilja ha Yuki då, men om han dog innan det så skulle jag absolut vilja ha en hund!
När jag flyttar hemifrån vill jag ha en häst och några kaniner(en liten kaninuppödning) :) Förhoppningsvis så lever fortfarande Kittiwake då :)
Hälsningar Vemsan
Jag vill ha ca 6 gerbiler, kanske 1 hund och 2 katter.
Sen vill jag ju gärna ha 1-2 hästar.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

kan tillägga att jag nog senare i livet vill skaffa häst :P

När jag ska flytta hemifrån, så ska jag ha en häst och en hund:)

När jag flyttar hemifrån vill jag ha marsvin/kanin/hund uppfödning, 3-4 katter, ca 10 möss, 1-2 hamstrar, 2-3 illrar, 2 undulater minst, 1 papegoja, några gerbiler, 2-3 jaclus jaclus (?), 5-6 råttor, 1 häst, 3-4 får, getter, osv osv, som ni ser vill jag ha en massa djur och bo på landet, men detta är bara drömmar, man måste ju ha råd, tid och plats också.
Ska ta med mig djuren jag har, senare ska jag ha hund/ar också :) Och fler kaniner ^^
- Mvh Emma

När jag flyttar hem ifrån ska jag ha en hund(golden retriver) Och två kaniner hoppas millan och Lillan lever!:)
Jag börjar 10 klass nu ( Ja skratta bara men det finns 10klass i Norge :p) Och efter det ska jag gå ett år på en skola som heter Losa , så då blir jag hemma i två år till me Trampe och kanske Melis får man hoppas -v- . Och efter 1 år på Losa ska jag till en bondgårdsskola som heter Kleiva , där kan man ta med alla djur utan katt så då tar jag me Trampe , tror inte jag tar me Melis om hon finns då , det blir så jobbigt för en hamster och det är bara 10 mil från här familjen bor så jag kommer ju hem i helger och sånt :) Också på Kleiva kommer jag kanske köpa mig råttor :D - älskarälskar dom men mamma freakar av dom så jag får inte hemma , sen när jag blir vuxen SKAL jag ha kanin , hamster , råtta , ödla , säkert hund osv ;D
Men det beror om jag kommer in på bondgårdsskolan och Losa .. får ju bara stå på i skolan! :D .. Det är iallafall min dröm :)
#9 , det stavas chihuahua :)
vrf villl så många ha just chihuahua? (a)
hehe för dom e så små och söta .. haha känner en uppfödare som föder upp dom här små hundarna hehe :P man blir kär men ingen hund för mej XD
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Jag har redan flyttat och tog med mig 2 av mina 3 hundar. Den tredje trivs mkt bättre hemma hos mamma & pappa med deras hund än med mina så han fick bli kvar. Hade redan funderingar på att köpa kanin innan jag flyttade men det dröjde ett halvår innan jag gjorde det :) Nu är man såklart sugen på en till.. men det är nåt jag måste fundera igenom noga.
Tillägg: En chihuahua skulle jag aldrig köpa.. lägga ner 20.000 på en liten hund som det oftast är nåt fel på! No way! Är det inte bettet det är fel på så är det hjärtat eller ögonen eller nåt annat.. och nu avlas det ju på vilka hundar som helst eftersom de är så eftertraktade. Det gör att det blir svårare att hitta en valp efter friska linjer o.s.v. Ska ni nu verkligen ha en sån liten plutt så får ni se till att vara noga med vart ni köper den ifrån. Tycker annars de är fina hundar, lite bitska endel (mot främlingar alltså) men annars brukar de vara rätt fina. :)

Vill ha en mini shettis i lägenheter
hahah claddan då får du bygga en box av ett rum:D
#29: Håller med. Skulle aldrig köpa en sån liten hund. Tycker dom är nästan för små för att räknas som en "riktigt" hund (ursäkta alla chihuahua älskare) ^^ För små och gnäbbiga tycker jag :P Och hemskt dyra. Sjukt dyra!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag har väl tänkt att jag ska köpa en Sheltie men vet inte riktigt :P

Putt

#31: Vad hemskt, om du är seriös? :S
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
ska nog köpa en sheltie nästa sommar om det går som planerat…
Men i framtiden så drömmer jag om att bo på gård och ha får och vallhundar ^^ sen oxå en liten kaninuppfödning :) Vill gärna ha marsvin och råttor oxå. Och undulater. Men minst en hund :D en tollare.. men om jag ska ha vallhund så en border collie :)
sen ska jag ta med mina kaniner oxå :P :)