Mina älsklingar!
Hej!
Jag har 2 så kaniner som heter Teddy och Charlie! Världens underbaraste! Nu är båda två snart 1år och börjar bli riktigt stora. (även om Charlie är den minsta kaninen jag har sett;)) Men till saken. I den här tråden tänkte jag lägga ut lite bilder på dom när jag har tid! För skojs skull! :D
Teddy: Han är en teddylöwn (hermelin och lejonhuvad tror jag) En underbar kanin! han har blivit lite skygg efter kastreringen, men det börjar försvinna :)
Charlie: Han är en lejonhuvad dvv. Och är min lilla kel kanin! Han var väldigt skygg när han var mindre men det har försvunnit! Nu vill han inget hellre än att bli upplyft! :P
Hoppas att ni vill följa mina "små" godingar fram över!! 😃
// Anna, Teddy & Charlie! ♥♥
så jääääte !!!!!! söta
Gud så söta😍 Vilken härlig och mysig bild🙂
1#, 2# Ja jag tycker om den bilden! det är sen i somras när dom var så där små!! Saknar den tiden! men dom är lika söta nu! :D Synd att man inte kan ta in dom och mysa i soffan nu på vintern 😐Men, men då får jag väll mysa ute dåra! 👍
En bild på Charlie när han var 8 veckor! ❤️Min lilla Sötnos! :)
så söt bild
Ja, visst är den! :)
Gud vad gulliga! :D
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
Vilka sötnosar;P
6# Tack, tack! 😃
var nyss hos kaninerna och gav dom nytt Mat och vatten. Dom blev helt galna, mina små matvrak! 😃 Har varit borta ett tag i branäs! Men kom hem idag! Har saknat dom super mycket!! ❤️ Direkt när jag kom hem så fick dom hoppa ut i hagen och busa! 🙂
Idag var man sjuk:-( då fick det bli en kanin dag!:) först städade jag buren och sedan fick dom komma in några minuter och mysa i sängen! :P + lite klo klippning och annat :) Alltid lika mysigt med kaniner!!
ja verkligen kaniner är ju värdens mysigaste djur
Bor dom ihop? :) Har aldrig hört talas om två hanar som kommer överens! :D
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#12 Mina två hanar bor tillsammans de är drygt 6 månader, de sover bredvid och tvättar varandra. De är syskon och gillar inte när jag skiljer dem åt!🙂
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
#12 Ha där ser man! Vad coolt!! :D
#14 Vad gulliga ^^
Ja det gör mina med! Bästa kompisar!! Skulle bara köpa Teddy (den vita) men så kasta hon upp Charlie i min famn! Och Då var jag såld! Så det blev båda! :D Dom är inte samma ras, men det skiljer bara en vecka mellan dom :) Och vem kan motstå 5 och 6 veckors gamla kaniner? Inte jag i alla fall! ;) Så nu bor dom i en super stor barack. Men till sommaren så blir det En lekstuga tror jag! :P
Jag smälter så otroligt söta!
Haha! Visst gör man! :P
#2+ Oj, vad stort de har det!😃 Vart är det någonstans? Ser ut som ett rum inne.
/Kram Jennifer
Gud så fint de har det! bor de inomhus i ett eget rum?, de måste vara riktigt lyckliga hos dig med en så stor och härlig bur 😃
Ja, dom stor trivs där! Nej, dom bor inte inomhus. Dom bor i en stor barack:) Men nu till sommaren ska baracken rivas :( Men som tur är så har vi en store barack som dom ska får flyta in till i sommar! :D
#23 Okej ,synd- det var ju så fint och stort! Men det var tur att ni hade;)
/Kram Jennifer
Aa, det är synd :/ Men tror dom kommer att stor trivas i den störe baracken också!:D Den baracken som dom har nu börjar bli sliten. Så det kommer nog bli super bra i den andra baracken också!:)
#25 Ju större, desto bättre;)
/Kram Jennifer
Japp! :D
#27 Önskar verkligen att man hade haft den möjligheten!
/Kram Jennifer
Skulle man kunna få en bild på Charlie 😇
/Kram Jennifer
29# Ja, visst! Ska bara komma hem från gymnastiken och få tag på en dator! :)
#30 Okej!😃
/Kram Jennifer
#32 Hihi, så söta båda är!
/Kram Jennifer
Hehe.. Ja, visst är dom! :)
Hejsan! hoppas alla har haft en bra dag en så länge! :)
Idag har mina bebisar fått hoppa runt i hagen och varit inne en stund för klo klippning. :D Imorgon ska jag möblera om i deras bur tror jag. Dom behöver nog komma bort lite från det vanliga! ;)
Någon som vet något viktigt man ska vaccinera kaniner mot? :)
Har aldrig varit så förtjust i kaniner med hängöron med Charlie har ju världens charmigaste frisyr. 😊
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
Ja, visst är det charmigt! :) tyckte också mest om uppotstående öron. Så då hittade jag Teddy. men det blev den goa Charlie också! :D Åkte för att hämta en teddy löwen, kom hem med en teddylöwen och en lejonhuvad dvv! ;) Älskar dom båda lika mycket! ♥
Och vem kan motstå dom här små godingarna! 😍
Sätter en tass här så att jag kan följa snuttepluttarna. 😊
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Gud vad kul! Gör så 😉
Gud så söta! Färjar nästan gråta när jag ser dom😋
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Börjar*
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
man tackar då mycket!
jätte söta❤️🙂
Tackar :D
Nejmen gud vad söta <3 gillar verkligen Teddy 😃och charlie förstås :P
vilka sötnosar!😊
awww! Gud vad söta, man typ dör! älskar bilden #3 😊
Gu vad kul att höra! :)Tack!!
Hej hej! idag kollade jag runt lie bland bilderna på datorn, och httade masa fina bilder på mina godingar som jag vill dela med mig av! :)
Det ser ju ut som att ni har sommar ute! Massa löv på träden och grönt gräs ju.
#58 Ja det är sen i sommras :)
Haha men gud vilka sötnosar!
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
#61 tack, håller fulständigt med dig :)
Jaha, jag läste för fort och trodde de var nytagna xD
Okej xD
Aww! Vilka sötisar ^^
//Elina ♥
Tackar! :D
Hej, hej!
idag var det jätte fint väder här i Värmland! längtar verkligen efter sommaren, vill bara bort med all snö! -.-
Vi har börjat fixa lite med den nya buren i dag också. Tror att det kommer bli super xD Nu ska vi bara måla den gul och få in lite halm mm :) Fick även med pappa på att hjälpa mig med den stora hagen som dom ska få också;)
(En gammal bild på min lilla gosse! ♥)
Hej!
Igår var det verkligen varmt ute! Så jag och min kompis passade på att ta ut kaninerna i hagen:) Där satt vi ett tag och bara myste med kaninerna :D Men så sate vi upp lite hinder i hagen. Och kan man tänka sig, dom tycker ju det är jätte kul! Har ju prövat att hoppa med dom förut men nä da, då var det jätte töligt att röra på tassarna;) Menmen :)
Det ser ut att bli varmt i dag också! hmm… Vi får se vad jag hittar på. Kanske hoppar lite i dag med, Om dom har orken till det :D
Hoppas ni får en bra dag 👍
Söta :) ❤
Dom tackar så mycket! c: ♥
Oj, va längesedan de va den ja uppdaterad! Har nästan gått ett halv år… Fy på dej Anna… Nu är det ju snart vinter igen. Blää vill verkligen inte ha Vinter😒 Menmen kaninerna mår i alla fall toppen :D lika mysiga som dom alltid har varit :) dom börjar få sin vinter päls nu så det är päls överallt… Aja;) hoppas alla mår lika bra som jag! Ska försöka skriva lite oftare… :) kramar Anna
Hur söt får man inte va! Smälter ☀️
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Va söta dom e! :)
#76 #77 Visst är Dom :)
Nåmen Gud så söta de är :)
#79 Ååh va fin! Kan tyver inte göra de. För vi bor på nr ganska stor gård. Och så har vi rävar i skogarna så skulle inte våga de ;)