(K)Någon som har?
jättefin var den! :)<3
Make your dreams come true
#1 eller hur! Blev helt såld! :)
Det är en Rex.
Kolla i uppfödarregistret eller SKAFs uppfödarregister😉
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Åååååååååhh!!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
här finns en upf av den rasen & färgen : http://www.stormenskaniner.se/
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
GUD Den ser ut som choklad!!!😍 Jag älskar choklad…mums!
#5 dem föder upp liten rex och den på bilden är standard rex. Jag vet en som föder upp rexar kan kolla med henne om hon har någon Havanna.
#7 Ja kolla gärna det.. är med intresserad 🙂 Vet annars någon här uppfödare av Standard Rex i danmark ?
Är det bara Havanna som är intressant då jag vet att hon har olika färger och skall sälja av sina Madagaskar vart jag
#9 För mig spelar inte färger så mycket roll beroende på var i Sverige men klart man har sina favorit färger. Kaninens personlighet spelar nog större roll för mig men favoriten är nog havanna och åt det bruna hållet är hur vackert som helst. Zobel blå, svart, Zobel brun, castor, dalmatin.. m.m.
#7 Precis, vill hellre ha standard :)
Kolla gärna! Är endast intresserad av havana :)
#10 Jag är en unge som är 1 vecka som är zobel rysstecknad.
jag kan kolla med henne när jag träffar henne jag vet att hon har castor, madagaskar, albino, otter och så har hon någ någon annan .
#12 tack men söker inte den färgen:)
Ja kolla gärna med henne otter är ju med väldigt fint!
castor kan med vara intressant men fråga henne gärna om hon har havanna för den är bara superfin den färgen.
min kompis har en sådan rex hane o har planer på Att ta en kull av honom till våren tror jag! kolla in narwanias kaniner på fb ^^
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com