Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2092 ggr
MarHai
4

Klotterplank #252

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tvåhundrafemtiotvå!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Fridaaaa
0

Morgon på er!

Jag har utfodrat alla djuren samt varit ut med hunden.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mickis1994
1

Jag är helt kär i dvärgvädurar. Jag förstår inte varför jag inte har haft någon tidigare. 😍 Ska snart ta in V, innan det blir mörkt.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

[neptunens]
1

Man blir rastlös utav att vara febrig och "förbjuden" att göra någonting i flera dagar.
Så idag har jag byggt en hörn-golvbur/box, Hehe. 😎

Mickis1994
0

#3 Bild på golvburen Tack! 👍

Mvh Michaela Glansk.

[RC1393]
0

Lyssnar på denna, den är så vacker!😍

http://www.youtube.com/watch?v=3dM2qCCg6GE

Måste hitta noterna och lära mig spela den!

Mickis1994
2

Månadens Kanin november är nu uppe. 😃

Mvh Michaela Glansk.

Evelina!
0

Kommandoran har nu tuggat sönder en av mina soffkuddar, ett koppel och lite annat. :( Ny hoppkanin är tingad, ska i helgen åka och kolla på en frassebebis med, känns spännande!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Evelina!
0

Så har Kommandoran tuggat sönder ytterligare en soffkudde :( Vad kan jag göra för att få henne att sluta?

Fridaaaa
0

Sköt du ditt så sköter jag mitt!

[neptunens]
2

#4, Ska bara måååla först! 😂

Är det förresten "Blogg-tema" på KIF idag ellur? Tycker var och varannan tråd handlar om det 😉

Evelina!
0

#9 Oj, det var ord och inga visor! Vad är det som hänt?

Fridaaaa
0

#11 Kan PMa 🙂

Evelina!
0

#12 Gör så :) Själv har jag också lust att skrika ut något liknande ;)

Fridaaaa
0

#13 Skickat 😉

Evelina!
1

#14 Svarat ;)

Frosstis
2

Ikväll dricker jag en halv liter te ur min kära liam kopp :p

ninen DH
1

Nu i helgen: bygga bur Nästa helg: två nya kaniner kommer hem till mig!!

Saffran.
0

Vill tillbaka till Turklaaaaand!!!!

[neptunens]
0

#17 Vad roligt! Vad för ninisar? 🙂

Evelina!
0

Kan inte sova :(

Jessicahagstrom94
0

Har ett sånt där tillfälle då jag saknar min fantastiska Oliver lite extra.💔 Har fortfarande svårt att acceptera att han inte finns längre.

Åååh vad fin han var….😭

[Djurlinnea]
0

Utställning på lördag och jag är så pepp! ^^

Frosstis
0

Fan också!! Bygarbetarna lämnade grävskopan på uppfarten så jag inte kommer ut med moppen! De vet att jag måste komma ut! Hoppas de kommer tillbaka snart, för jag måste till jobbet!

[RC1393]
0

Snart en månad utan min mest älskade😕❤️

NaDa...
0

Volleybolldag i skolan, trots att vi förlorade våra matcher så är det riktigt roligt! Har ätit vegetarisk hamburare ute med två vänner o nu slirar vi runt i skolan tills det är dags för final och prisutdelning :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[ShabbychicBunny]
1

Ååh, så himla sugen på att måla om mitt skåp här hemma och möblera om lite i huset! Och julpynta! 😍Men det får vänta till helgen.. Bara två dagar kvar! 🤪

[Djurlinnea]
0

Om en vecka börjar mitt rehabprogram. Hoppas jag ska få slippa denna skiten nu.

Evelina!
0

Såå glad! Varit på IKEA idag och skaffat massa grejer till kaninerna. Visserligen glömde jag att köpa en ny toalåda, men det får jag ta nästa gång jag är där.

Evelina!
0

Försökt hoppa lite med Flisan idag, men det gick inget vidare. Hon hoppar så länge det bara är ett hinder, blir det fler lägger hon sig ner och vill inte göra någonting :/ Men vi tragglar vidare.

Frosstis
0

har blivit förkyld. Har såå ont i halsen och gör ont att prata och svälja, gör nästan ont upp i näsan Ledsen Är så rädd att jag fått halsfluss..började få ont idag och det gör så ont redan. En flickas pappa hade fått halsfluss. Usch :( Mamma har tagit fram hundramiljoner mediciner till mig, hoppas jag blir frisk. Är ledsen att jag får inte gå till dagiset, barnen kommer bli så besvikna Ledsen

Fridaaaa
1

Fryser och halsen gör lite ont. Men måste till skolan imorgon, tenta = kan inte missa.
Samt valpbesiktning imorgon😃 Ska bli spännande

[neptunens]
6

4 japaner tingade från Norge = Mycket nöjd tjej här 😃

NaDa...
0

Snaaart dags å sova! MAQ test i morgon bitti så måste väl va utvilad 😉

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

Någon som har ett förslag på vad jag ska rita till min mamma att ha på jobbet? Jag tänker inte fråga henne då det ska bli en liten julklapp❤️

Frosstis
1

I wondered why the ball became bigger Then it hit me

Evelina!
0

Imorgon ska jag åka och kika på en frassepojk! Spännande!

Peak303
3

Äntligen sooool
Finaste Pingu! ❤️

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[RC1393]
0

#37 Ingen snö?! När kan jag komma?😛

Vilken härlig bild, och Pingu är så fin, vit rödögda❤️

Fridaaaa
0

#38 Ingen snö nere i Blekinge heller 😃

Peak303
0

#38: Väldigt sällan det är snö här i Skåne i November. Om det ens är någon under December heller x'D

Tack :'D

-'  Malin Hultman

[RC1393]
0

#39 o 40, låter härligt😃 Här har vi väl snart 5cm, kommer mer i helgen…

Fridaaaa
0

#41 Usch då, jag har gärna snöfritt 😉

Frosstis
0

Jag har inte heller snö! Uh. Gillar verkligen inte snö!

[RC1393]
1

Förresten måste jag berätta vad som hände igår.

Min storebror (23år) skulle skjutsa hem mig från ridskolan. Han var inte där när jag var klar (vilket är helt i sin ordning, han blir alltid sen), så jag sms:ade och sa att jag skulle cykla cykeln till busstationen och vänta på honom där (det är en cykeltur på ca 15-20min). Han svarade att han precis klev ur duschen och skulle komma snart. När jag kom till stationen så skrev han att han bara skulle strypa en kattjävel först😃

En stund senare sa att han han bara skulle skälla ut en kärring först. Runt en timme senare kom han, fly förbannad. Tydligen hade katteländet suttit på hans bil i flera dagar och det vill han ju inte i och med att bilen är värd 150.000kr minst och självrisken går på 5000kr om han vill åtgärda en eventuell repa. Så han spårade upp katten och knackade dörr tills han hittade ägaren. Hon bara: nej men vad gör det om katten sitter på bilen? Skyll dig själv om du ställer din bil på platsen som du betalat för och vill du inte att någon ska komma åt den så köp ett garage osv. Konstiga människa. Slutade med att min bror sa att han hade en björnhund som han skulle skicka på katten om den var på bilen något mer (och ja, han har en björnhund, men hon bryr sig inte om katter😛). 

Nej, har man katt så får man ju helt enkelt stå för det, skulle en hund skrapa en bil så skulle det bli ett jävla liv om det, men katter får göra som de vill enligt ägarna. Tror ingen vet om att de har lika stort ansvar över katten som hunden faktiskt…

Evelina!
0

En sak är säker, det finns någon som inte kommer få sin vilja igenom i det här fallet.

[Djurlinnea]
1

Vi har väl fått 20-25cm snö nu i veckan… Kaninerna älskar det, jag är inget stort fan av det..

Evelina!
0

Ny strategi. Känns jättebra verkligen.

Evelina!
1

Oseriösa personer är bland det värsta jag vet.

Frosstis
4

jag:

image

[neptunens]
3

#49, Okeeej dåå, du får väl en då 😉

Frosstis
0

#50 Ååh vad gott! :(

[neptunens]
0

#51, Det var mycket gott kan jag lova! 😃

Dipsie'n'Poo
0

Winky växer såå snabbt. Nu luktar hon knappt bajs längre haha :))

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Evelina!
0

Okej, i helgen ska jag inte tänka på jobbet alls. Lovar mig själv det nu. Först på måndag kl 07 är det okej att göra det.

[Djurlinnea]
0

Trött och ont i kroppen så lägger jag mig ner och försöker sova.. Drack nog lite för mycket kaffe och cola under tiden vi ställt upp utställningen inför imorgon och under tiden jag fixade djuren. Men allt för att inte somna sittandes med en kanin i famnen ;)

[RC1393]
1

Drömde om Primula inatt. Hon stod i Sparvens box och såg friskare ut än jag sett henne hennes sista tid i livet. Nickade med huvudet och skrapade med hoven så som hon brukade göra när hon tyckte att man var för långsam med att ta ut henne, älskade vännen❤️

ninen DH
1

Idag börjar burbygget, skapar troligtvis en tråd för detta :)

Evelina!
1

Skickat efter Rabbit Royale, storbal spån och lite gottis till kaninerna.

Frosstis
0

Ridit idag, såå skönt att vi äntligen har manege så vi slapp regnet, hiho! Red min lilla gamla favoritpoånny som ska säljas, ville rida han innan han säljs. Hans galopp jämför med rulles (som jag ridit hrla termnen), oh my god. Så himla klumpig och konstig, haha! Nästa gång ska jag hoppa och rida barbacka på rulle

[RC1393]
0

Hihi, vad dum jag var idag😃 Glömde stänga grinden ordentligt när jag mockade i hagen och när jag gått in och tittade ut genom fönstret så galopperade Sparven omkring på gården och bockade. Glada, tokiga ponny.

Tog in henne och Cemaala och for ut med Sparven, ett tag sedan jag var ute men tokan höll sig i skinnet ändå. Tror min lilla fågel börjar bli stor. Hon fyller ju trots allt 5 år (redan!) i maj nästa år.

Mickis1994
1

Tråkväder hela dagen så idag har kaninerna fått nöja sig med att vara i buren :( Kanske blir lite extra gott istället 👍 Själv är jag hemma själv och står för matlagningen. Lite oxfile och chevré står på menyn 😎

Mvh Michaela Glansk.

NaDa...
0

Planerar Kistaresa.. Eller omplanerar rättare sagt. Verkar inte bli lika lätt som jag trodde att komma dit i år för mig. :S
Men jag ska banne mig åka! Man mååste ju! :D

~ Kram Nadja ♥

Mickis1994
0

#62 Ja så såklart du ska dit! Jag ska dit minst en dag. Jag har slutat med kaninhoppningen Helt men måste bara träffa alla. 😃

Mvh Michaela Glansk.

NaDa...
0

#63 Åh gud, Längtar alltid tillbaka såfort jag kommit hem igen! Gnagarboden, kista galleria, kaninhopparna och alla Sverigehoppare man aldrig träffar. ÅHH Vi ska se till att komma dit både du och jag. :)

~ Kram Nadja ♥

Mickis1994
0

#64 Åh ja, bästa med kistamässan är att det finns så mycket att titta på :D Så himlans kul. Ja absolut! Får väl blir en tråd om vilka som ska dit sen när det börjar dra ihop sig :)

Mvh Michaela Glansk.

[Djurlinnea]
0

Grymt trött och slut i kroppen efter en lång utställning i Boden. Jag är jättenöjd med dagen och framförallt resultaten! ^^

Saffran.
1

Ska också på kistamässan! Har blivit en tradition. :D

[[tjattehonung]]
2

Jag är trött…till skilllnad från min överenergiska kanin😃

[RC1393]
0

Ike är bäst alltså. Tror inte pappa har pratat med Ike någonsin, inte vad jag vet om åtminstone. Idag när jag kom ut ur huset gick pappa förbi Ikes rasthage och blev som tokig, ville att pappa skulle gosa med honom o så. Påpekade det för pappa så han backade några steg och började kela med Ike. Allra bäst är ju att han är så med alla. När vi var och tävlade första gången i september så satt han mest och käkade gräs på ett främmande område och lät okända barn klappa honom. Precis så som jag vill ha mina djur🙂

[ShabbychicBunny]
1

Lillskruttan blev helt överlycklig idag när hon fick skutta runt i vardagsrummet och ha lite kvalitetstid med matte nu när vi har en hundfri helg! ❤️ Haft lite dåligt samvete nu när skruttan inte fått komma ut ur buren så mycket senaste veckorna eftersom hon varit så rädd för hunden. Så på tisdag blir det en tripp till stan för att inhandla lite kompostgaller så skruttan kan få vara lös även att hunden kommer hem imorn igen! 🙂

Dipsie'n'Poo
0

Tittar på EMA, synd att inte One Direction är med :( men kul ändå haha

Mickis1994
0

#71 Totalt glömt bort att det var nu! Bra att du påminde mig :D

Mvh Michaela Glansk.

Peak303
3

Träffade finaste Wilma idag, saknade hund ❤️

-'  Malin Hultman

Dipsie'n'Poo
0

#72 haha inga problem! Roligt :)) Omg RedFoo hahah Och Miley.. Jisses. Fortfarande lika fin dock

Mickis1994
0

Hon kunde inte haft någon cool kjol eller nått? Typ som katy perry? :S

Mvh Michaela Glansk.

Dipsie'n'Poo
0

Aa håller med, lite mycket hud kanske :/ Eminem… Inte min typ ahah

[Djurlinnea]
0

Redovisning imorgon om konstnären jag jobbat om i år. Jag har ingen aning om vad jag ska säga och hur jag ska säga det..

Mickis1994
0

Har 6 burkorts hållare som är snart påväg till från Maria. Superbra och superpepp!

Mvh Michaela Glansk.

Mickis1994
0

Icona Pop :D

Mvh Michaela Glansk.

Evelina!
0

Åh så hård jag kan låta ibland. Är innerst inne rätt snäll.

Frosstis
0

Gissa vad då. Jag tog bort min tv för några månader sedan men tog tbx den till mitt rum och installerade och fixade med nya sladdar och allting, sedan funkar inte de dumma betalkanalerna. Tog in den för jag ville se på ema! Så arg jag nlev

Dipsie'n'Poo
0

Hade utvecklingssamtal idag. Gick sådär… Har tydligen sänkt mig i 5(!!!!!) ämnen och höjt mig i ett. :( måste verkligen börja jobba på dem för att höja dem igen.. :/

Evelina!
2

Och en sak till! Ska till Gnagarboden på torsdag!

NaDa...
0

Att dricka kaffe ikväll för att orka med läxorna var inte min bästa ide… Om 6,5 timme ska jag upp o göra mig klar för att ha gymnastik första timmen… *koffein känslig*

~ Kram Nadja ♥

Mickis1994
0

Varför hittar jag massa annonser på kaniner som jag inte kan köpa förs våren? Seegt. Apropå segt, gissa vem som är trött?

Mvh Michaela Glansk.

Frosstis
0

Lite arg… mitt instagram konto bytte jag lösenord på så att en tjej kunde komma in och radera alla mina bilder (har över 1,5k bilder och hon erbjöd sig), men nu måste man hålla på och "reset password" osv.. och jag vet inte vilken mail jag använde! Så segt, och det är rätt sent nu och jag behöver lägga mig.. äh, måste fixa det.

Evelina!
0

Ska strax åka iväg och luncha med sambon och svärmor. Sen ska jag åka och kolla på en väska har jag tänkt mig. Eller justja, jag måste åka och köpa kaninmat!

Evelina!
0

Fick mitt paket från Zoo.se med posten idag! Femton kilo Rabbit Royale! Behöver således ej åka och köpa foder idag (tur, för det regnar), men måste vänja in de små liven vid nytt foder i alla fall. För övrigt, jätteskönt med leverans till dörren, lätt värt 69 kr!

[RC1393]
0

Börjar känna mig sjuk, tjoho 😕 Skulle inte förvåna mig om jag har feber, känner mig riktigt varm och hängig. Tur att bussen går hem snart så får jag lägga mig och vila. Blir nog ingen ridning som jag tänkt ikväll, kanske inte orkar ta ut kaninstackarna heller, vi får se.

[neptunens]
1

Är det normalt att från ingen stans bli akut-sugen på maränger? Mmmh!😂

Evelina!
1

#90 JA, det är det! Mvh marängtokig

[neptunens]
1

#91, Åh! Soulmates!

[RC1393]
0

Varför finns det inget att se på tv när man är sjuk? Får väl snart sätta igång med skolarbetet då, så jag har något att göra😛

Evelina!
0

Idag står STÄDNING på schemat så min pappa inte får slag när han kommer till lägenheten för att passa minerna när jag och sambon är i New York.

Mickis1994
0

Gissa vem som har chokladpudding hemma 😉

Mvh Michaela Glansk.

Evelina!
0

#95 Du antagligen? ;) GOTT!

Mickis1994
1

Oh ja! Eller det trodde jag :( Den var visst slut 😕

Mvh Michaela Glansk.

Frosstis
1

När jag smsade mamma o frågade om vi kunde hämta kanin, sa hon "Nej pau du får vänta lite. Pappa har inte sagt ja än. Kanske i julklapp😉" Den där lilla winkeysmilisen… Det måste ju betyda nåt;) låna kanin i julklapp eller köpa kanin i julklapp?! Hoppas på de sista.. Åh tänk att få en julklapp med bur, kaninsaker och kanin….underbart

Evelina!
0

Städat i vardagsrummet, kök, sovrum och hall kvar! Dock pajade dammsugaren mitt i allt, så vi får se hur det fortlöper…

Evelina!
0

Hittat felet med dammsugaren! Själva slangen var alldeles fylld med (!) HÖ 😃 Dessvärre har jag fått problem med en tand, så imorgon blir det ett akutbesök hos tandläkaren 😭

Frosstis
0

Hur tröstar man sin kompis vars mamma fått cancer i lungor och bröst?

Mickis1994
0

#101 Beklagar :( Men genom att bara finnas där tror jag är det absolut bästa.

Mvh Michaela Glansk.

[Djurlinnea]
0

#101 Precis som #102 säger, finns där och stötta. Det är tungt, men försök vara positiv. Det hjälper i alla fall för stunden.

Frosstis
0

Och på måndag ska fina Enya avlivas .. hon har vart dålig väldigt länge så nu blir det gjort .. usch förstår inte heller hur jag ska kunna trösta min bästis ..

[Djurlinnea]
0

Riktigt J*VLA less just nu alltså. Förra veckan så tjata sjukgymnasten om att "du måste verkligen vilja bli bra själv, jag kan inte tvinga dig till det" och fick tid nu idag igen. Tror ni inte han har bokat in en massa andra på min tid?! Satt och vänta i 45 min EFTER avtalad tid, han gick förbi flera gånger men verkade inte ens komma ihåg att jag hade tid just då. 

Nu känner man sig ju väldigt peppad på att försöka bli bättre… Motivationen är nere på noll och jag känner att ingen verkar ta min skada på allvar.

Mickis1994
0

Vilken skitdag!

Både mask och trycksår är upptäck på kaninerna. Trots att förutsättningarna är bra för att de inte ska ha något av dom. Blä. Ingen utställning och iväg till apoteket imorgon då. 😕 Stackars älsklingar❤️

Mvh Michaela Glansk.

Evelina!
0

#106 Åh, stackare där! Hoppas kaninerna blir bra snart!

Mickis1994
0

#107 Ja tack! :')

Mvh Michaela Glansk.

[neptunens]
2

Exalterad? OM JAG ÄR!😂

Mickis1994
0

#109 NORGE IMPORTERNA? :D

Mvh Michaela Glansk.

[neptunens]
1

#110 YES SIR 😂

[RC1393]
0

Det här störde jag mig på, 499kr för en sats man kan göra julgodis av. Köper man av oss så kostar 3kg knappt 300kr, lagerpris ännu billigare. Skickar de med en äkta djurhud i paketet eller? 🤔

Och varför behöver de druvsocker och pipetter? Skitmysko om ni frågar mig😃

http://www.pandurohobby.se/Katalog/90-Sla-in-Ge-bort/9010-Godis/901005-Materialsatser/1/901011-Sats-julkarameller-m-verktyg

ninen DH
0

Kan alla få "grå text" under sin text man skrivit? Eller är det bara Medarbetare? Så som tex. #107

[RC1393]
1

#113 Man måste vara Insider, så som du är. Gå in på "mina inställningar" och klicka på "signatur" i menyn till vänster, och så skriver du den "grå text" som du vill ha🙂

ninen DH
0

#114 Tack så jätte mycket!

Frosstis
3

It's friday bitchees

Fridaaaa
2

Min goding ❤️

[RC1393]
0

Idag hände en mindre rolig sak.

Min storebror körde lastbil med släp när en postbil tappade kontrollen och kanade rakt in i lastbilen och snurrade ned i diket. Brorsan hade sluppit skador om det inte var för en knopp på ratten. Postbilen smällde till framhjulet så ratten vreds om och bröt ett finger på honom. Sjukskrivning i 4 veckor att se fram emot😕

ninen DH
0

#117 vilken liten gulle plutt! :D #118 hemskt, tur att det inte gick värre! Tack vare iFokus ska jag om 1 timme åka iväg för att hämta 2 nya kaniner :D kan knappt fatta det!

Mickis1994
1

In till stan och kolla julklappar 😂

Mvh Michaela Glansk.

Fridaaaa
0

#119 🌺

[RC1393]
0

Bästa Sparven❤️ 

En timmes markarbetsträning med start klockan 9 i morse. Jobbigt var det allt tyckte hon, men är man bara 4 år så orkar man inte så mycket. Hon blev lite konfunderad när de andra hästarna stannade och gjorde lite vad de ville (vi red med yngre ryttare som inte har full kontroll), sötisen.

[neptunens]
3

Jag är så kär i min ras och min färg att jag nästan spricker!😍

NaDa...
0

När jag tittar ut från mitt fönster ser jag 4 kaniner skutta runt i hagarna. Sista grästiden som går för dem nu, snart får alla hagar flyttas ner till kaningården för hela vintern. :)

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

Red idag ! Skulle haft rulle men han var halt igår så han fick inte hoppa .. fick ha zingo istället men han är min älskling så det var ju helt okej ! Han lyssnar så himla bra på mig ♥ Vi hoppade på volter lite och då gick det jättebra , men när vi hoppade bana så gick det lite sådär eftersom han sprang väldigt fort och koncentrerade sig inte så mycket ! Och lyssnade kanske lite för mycket så när jag gav han signal att sakta ner lite började han trava istället ;) Gick bra iallafall och jag e nöjd . Fick rida barbacka sen ! Wohoo, längtat efter det hela veckan ! :p så ruuligt ^^

Frosstis
0

Älskar min lilla häst så synd bara att jag är lite för lång 😕

ninen DH
1

Fick igår hem Nellie och Laban, tog några kort igenom transportburen :) (Dåliga men aja)

ninen DH
1
Peak303
1

Då har ja fått hem min atlas open 10, morotspelletsen och skåls hållarna :D

-'  Malin Hultman

[Djurlinnea]
1

Snart klar med Sachsengold-burarna! ^^ Bara en bur kvar att täta, måla och sätta fast dörrarna på. Sen ska taken skruvas på också. :D

Frosstis
0

"Larry is better than Elonour" och "#Larryisreal" trendar worldwide på twitter , hehe , men grattis på tvåårsdagen louis och elenour ;)

ninen DH
0

Vad betyder PM? Pinsammt att fråga….

Frosstis
2

#133 Privat meddelande ! man kan inte veta allt ^^

Fridaaaa
0

#133 Personligt Meddelande 🙂

[RC1393]
0

Idag var det skitkul att komma till skolan!😃 Spolbara toaletter, vatten i kranen och framför allt, ljust! Har levt utan elektricitet i 36h och då blir man lite trött till sist. Igår runt 18 ville jag bara gå och sova, men då hade jag vaknat runt 3 och inte kunnat somna så det var inget alternativ. 

Kaninstackarna fick inget vatten under hela gårdagen, inte förrän i morse hade vi vatten (pappa kom hem sent i går kväll och hade då med sig vatten). Törstiga stackare😕

Mickis1994
0

Tänkte fota Vendetta igår men Herregud! Kaniner fäller som jag vet inte vad, ser ut som jag har klippt ett får efter jag borstade henne 😂

Mvh Michaela Glansk.

[RC1393]
0

Såhär underbart "ljust" är det hemma hos oss😕 Vi kommer inte få ström förrän i morgon, skit!

(bilden från igår, sitter på biblioteket i stan och laddar upp dator o telefon så jag klarar mig i kväll)

Frosstis
0

Vila i frid enya ❤️😕

Frosstis
0

gick in på min youtubekanal och såg att min lillebror använt min kanal och gillat massor och massor av videos … eh vad pin

NaDa...
0

1prov över, bara 3 kvar den här veckan! :D

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
0

Blä, har antingen magsjuka eller vinter kräksjuka.. Precis när kaninerna fått mask och måste få städat burarna ordentligt. Så typiskt!

Frosstis
0

så avundsjuk! min kompis vann nyss http://www.radioplay.se/nrj/1d tävlingen och jag får inte gå med henne , hon måste ta sin syster . ska försöka övertala henne imån

[Mi-rand-a]
0

Just varit på Ömheten, Världens sämsta film! de kröp i hela kroppen och de var några minuter ifrån att jag ställde mig upp och skrek! tur så slutade filmen och jag slapp få ett utbrott!

helt osammanhängande (var visserligen meningen men de var sjukt dåligt) skådespelarna fick ca. 3 meningar var att säga. En av huvudpersonerna åkte bara kring i sin bil och grät när den fastna och för att han var tvungen att jobba i gruvan. VEM VILL INTE JOBBA DÄR?! De ger sjukt bra betalt. 

En börja gå upp till loussa och hamnade i silverfallet och helt plötsligt uppe på ett berg efter att ha gått i två dar. Nej man kommer inte så snabbt till något av ställena och hur f*n kommer de sig att han helt plötsligt kommer från svappis hållet sen när han ska mot stan?!?  och till slut, man ser inte gruvan från varje fönster man har i huset! 

Usch vad alla ska skämma ut Kiruna och befolkningen här!

Mickis1994
0

Åh vad jag är sugen på att hopptävla när jag ser alla bilder och filmer. Vet att jag inte klarar det än, men åh.

Mvh Michaela Glansk.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer