Lejonhuvad kanin
Hej hur är lejonhuvad kanin i sättet ska skaffa 2 kaniner
Dem är väldigt snälla och sociala. Men det beror också hur föräldrarna är.
Rekommenderar starkt #2's uppfödning, har en supergullig och härlig liten kille därifrån🙂
Jag är av lite annan uppfattning angående lejonhuvade kaniner. Jag hade en himla otur när jag födde upp lejonhuvade, och råkade då ut för att få flertalet aggressiva exemplar. Jättetrist verkligen, men man ska vara medveten om att det är vissa linjer inom rasen som är mer aggressiva än andra, och självklart även vissa linjer som är hur fantastiska som helst.
Var noggrann när du köper kaninerna, åk hem till uppfödaren och hälsa på föräldrarna, och bilda dig en uppfattning om dem innan du köper några ungar.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Beror helt på individen, men dom är för härliga ja. Skulle även rekommendera dvärgvädur. Eller varför inte en av var?
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Aggressiva lejon är inte vanligt, men det förekommer som sagt.
De flesta är lugna, snälla och lätta att hantera.
Jag rekommenderar starkt lejon från Luppa, #6 😃 Där har vi en fantastisk uppfödare med superfina linjer som är hur underbara lejon som helst.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#7 Tack så mycket Emelie <3
Jag har haft två lejon och båda har varit aggressiva, dock har jag också haft ett jättetrevligt lejon också, så det varierar mellan kanin till kanin som andra redan sagt :)