Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 344 ggr
galaxens
0

Hur gammla?

Hej alla!

Hur gammla var era kaniner när ni började tävla med dem i kaninhoppning och hur länge hade ni tränat?

Vemsan
0

Jättebra tråd! Skulle också vilja veta det =)

Hälsningar Vemsan

KvirrZ
0

putt :)

- Mvh Emma

Tisdus
0

Har tränat sedan 3 månaders ålder (då vi hoppade låga hinder i skogen tills hon blev träningsklar "på riktigt", dvs 4 månader. 1 månads bus och lek i skogen, sedan riktig hoppträning. Hon var 7 månader vid sin första tävling. :)

Lolitas
0

Diva tränade 1 månad innan debuten som hon gjorde vid 4,5 månads ålder. Hon vann klassen på debuten.

Mina andra, Råttan o Giza tränade två gånger innan debuten. Båda debuterade vid 3,5 års ålder.

Mina tre första debuterade vid 9 respektive 7 månaders ålder. de tränade från 4 månaders ålder.

Klasselover
0

Jag började träna vid 4 månaders ålder, tränade normalträning på medelsvår höjd (ca 40 cm) vid 1 års ålder tävlade första gången vid 2 års ålder.

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Theresze
0

Butterfly börja jag träna lite smått med när hon var 3 månader, men första tävling gjorde hon när hon var 4 månader & fick en pinne :)

galaxens
0

okej, ska snart börja tävla med mina kaniner

Titti som är ca 5 1/2 månad och Linus som är ca 3 år. (fick linus för ca 2 veckor sedan. Han har inte varit tränad innan, men han hoppar jätte bra! Har klarat ca 34-35 cm, Titti med)

<3