Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 327 ggr
[00emi07]
0

Kompis på ifokus

Hej! Söker du kompis på iFokus? Lägg in annons här och berätta om dig själv…

linn8
0

Prova på ngn annat forum oxå:) så kommer nog fler Jag älskar djur (såklart) och musik (såklart) jag gillar att vara på stallet det är mysigt och härligt helt enkelt! Jag gillar inte att titta på film? Ja det låter konstigt men jag gillar inte det. Jag gillar fysiska saker som rida, simma och saker som man inte bara sitter ner och tänker. För övrigt är jag en tjej på 12 år:)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

djurtok
0

Jag är 14 år (jisses, var ju precis tolv igår :/ ;) Gillar kaniner, såklart :) 5 hästar 1 hund 1 fågel 3 katter 3 kaniner 2 marsvin och några fiskar bor på vår gård :) Jag gillar att vara med djuren , cosplaya, rida också att bada ;) Jag är sisådär med musik, när de andra på skolan lärde sig musikens texter lärde jag mig om olika djur arter ;) Jag har 2 kaniner "själv", en hoppkanin och en tillbutställning, båda hanar :) Tycker det är ganska kul hur det kommer sig att jag bara har hanar, fanns bara en kvar att tings båda ggr och båda ggr var det hanar :) I framtiden vill jag läsa till veterinär, katt spesialist (och varför just kattspesialist är en sorlig berättelse som jag fortfarande inte klarar av att berätta ..) men alla djur ska jag vara veterinär till :) Tycker bland det roligaste är att vara med kompisar som gillar djur, har då oturen att bo där typ 1/25 st är djurvänner… ;(

För evigt med Gaia