Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 420 ggr
Moppie
0

Fykristaller?

Hej!

är det farligt? med fykristaller för kaniner, Tänkte ha det mot hunden så inte hon skrämmer ihjäl dom när dom bor ute

http://www.djurbutiken.nu/fyndhornan.php?page=1

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Fridaaaa
2

Bättre att du försöker träna hunden till att låta bli kaninerna eller inte ha hunden nära helt enkelt. Anser personligen att det är bättre. Och tvivlar på att det där hjälper så bra.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moppie
0

Vi bor på en gård där hon springer lös, Hon springer alltid till kaninerna och marsvin för att det är så kul att jaga dom, Hon har nästan dödat några kaniner(samt hönor) när dom rymt, Och vill kunna låta dom springa ut och in :/

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

RebeccaG
0

Satsa hellre på säkrare burar & hagar så hunden inte kommer åt dem & gör som #1 föreslår & träna hunden till att låta bli kaninerna🙂

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Fridaaaa
1

#2 Träning, träning, åter träning.
Men det där sprejet kommer dock inte att lösa problemet.

Finns ingen möjlighet att hägna in där kaninerna är? Så att hon inte kommer åt dem?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moppie
1

#4 Jo funderar på det :)