(S) namnskyltar
Hej! Jag har nu börjat göra namn skyltar, det kan vara till din kanin, hund eller dig själv. Åma mig namnet och skicka gärna med en skiss där du ritar in färgerna. Skylten görs i trä eller lera. Leran kan vara både ute och inne för er som undrar ☺️ Hör av er i denna tråd vid frågor 😇 Priser för lerskylt: 1 st 50kr 2 st 80kr 5 stycken 200kr Fler kontakta mig i denna tråd (I prisen ingår frakten) Priser för träskylt: 1 st 40kr 2 st 60kr 5 st 150kr Har du frågor? Om priser, vill du se bilder mm kontakta här i tråden. Säljer även små kaninskulprurer 2-3 cm. En eller flera kaniner ❤️ Skicka en bild på ex din kanin så gör jag den i lera Pris för kaniner i lera: 1 skulptur 1 kanin 50kr 2 olika skulpturer 100kr osv En skulptur med fler än en kanin 200kr ~tycker du det är dyrt? Tänk om! Jag lägger timmar på hantverken, och det kostar att köpa in material~ Allt skickas via posten
Åhhh, Vill ha en till min nya kanin :D
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Hör av dig bara, fler bilder kommer! Släpp loss era kreativa tankar, skissa ner på ett papper och pma till mig ståndrätter jag iden i verket! Det kan vara en toarulle i lera där det står "Foppa" eller en platt vanlig skylt i ens favorit färg där "Hoppe" står med prydliga bokstäver. Eller varför inte, en mobil i lera där jag skriver "Nisse" fint! Ja, skyltarna kan vara i alla former och färger liksom bokstäverna! (:
Min nya tjej ska bara få ett namn så beställer jag en i lera :D
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Så roligt! OT: lite namn förslag efter en bild jag såg: Akleja Kiwi Malta Tiara Nala Kiara
Tack! Tro nog det blir Brumma men vi får se :D
Sött
:) Nu ska jag inte Spamma din tråd här 😉
Haha
Kan du skicka en bild på kanin skulptur :) Ska spara lite och sen antagligen beställa namn skyltar ;)
För evigt med Gaia
Kostar stora och små lika mycket?
#9 jajamen, senare idag (: #10 om du menar skulpturerna? Ja, brors lite på. Är det bara lite större är det ingen skillnad. Beskriv hur stora ni vill ha dem så ordnar jag det
Putt
Fina!
Mvh Hanna.
Tack!
Fina!
Är ev. intresserad av varsin namnskylt till katternas privata små krypin… (Eller säljer du bara till kaninägare? 🤫)
Det finns massa olika varianter av kanin skulpturer du kan få köpa. Först skickar du en skiss, eller så får jag jobba med fria händer. Denna skulptur är väldigt enkel och den gjorde jag på 5 minuter. Dunkande få mycket mer detalj rikare än så, kanske en kanin med hängsle byxor, där de små, puttesmå knapparna finns med med deras pyttesmå knapphål
#16 #17 Så gulliga!! *\_/*
För evigt med Gaia
#12 Puttningen igen 😉
Tål de där skyltarna att vara ute? Eller är de enbart för inomhusbruk?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#21 hehe Alla mina lersaker kan vara ute O inne och tål regn O fukt
#22 Ok 🙂 Alltid bra att veta.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan du visa ett exempel av ett par kanin-örhängen? :)
Vill också gärna se några exempel på trä skyltar!
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Sånna skyltar minns jag när jag var liten och gjorde i träslöjden 🙂 (missförstå mig rätt bara)
(Hade en bra träslöjdlärare i skolan)
Ska definitivt fundera på saken, men isf skulle jag nog vilja ha med borrhål.. 🤫
Snygg Emi!
Just den skylten är inte i borrhål men det kan ju fixas! Ni kan också få mönster inskuret på träet
Gud vad snyggt gjort, det jag ser på bilderna är ju toppen emi! :)
Snyggt, går det att få örhängen med kaniner i specika färger och med fläckar osv?
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Tack! Det är bara att beställa på (: morötterna: till salu
Vad duktig du är, Emilia! 👍
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
Superfint - Du är ju jätteduktig! Beställer gärna två skyltar när jag fått klart burarna i mitt kaninstall. //Linda
#36 å, vad snällt sagt #37 beställ du (; min händer kliar efter lera (;
Beställer också gärna när kaningården är klar :)
Ja, hör av er när ni vet säkert
Putt
Snyggt jobbat, du är super duktig emi! :D
Tack! Bara beställ på (: köpt in ny lera
Är helt såld på de små gubbarna i inlägg 18! Vad kostar liknande? :)
Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur
Om ni väl ska lämna er kanin på mitt pensionat kan ni även köpa med skyltar mm. Kostar mindre på plats
Kan man få se bild och pris på halsband :)
Har ingen bild än, bild kommer!!! Pris halsband 50kr Pss sterrelovenatta, lägg till 50kr när du skickar pengarna så gör jag ett halsband direkt nu (;
ja det gör jag :)
Skynda er och beställ nu, funderar på att höja priserna lite
#47 den mango skylten var riktigt snygg! 😍
Kan du göra en namnskylt som er ut som en filmklippa ?😇
isf skulle jag varit intresserad :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#53, jag skulle säga att jag kan göra i stort sett ALLA slags namnskyltar du kan tänka dig så, japp! Vad ska det stå?
Har du lust att mejla bilder till mig på tomtarna? :) Lilla_Askan@hotmail.com
Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur
#54 riktigt fin blev den :)
#56 #57 tack!
Putt
Finns det örhängen som ser ut som kaniner? Får man se bild?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Hur mycket för en skylt på plats
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
Har ingen bild på kaniner som ser ut som örhängen, men det finns #61 istället för 1 för 50kr så kostar det 2st för 60kr, villkor: ni har era/er kanin-er hos mig minst 3 dagar
Gud va fina! Vad använder du för lera och färg?? Blir sugen på att köpa en namnskylt… :3
Färgen finns i leran och så är det bara att blanda (: ALL LERA TÅL O VA UTE :D Beställer ni skyltar via posten kostar det 50kr/st Om ni har er-a kanin-er på mitt pensionat minst 3 dagar kostar skyltarna nu 50kr/2stycken (;
Putt
Vill kanske beställa en skylt till min lilla Santos men kommer och hämtar den i sådana fall hos dig har haft sådana problem med posten. Betalar i sådana fall på plats och samma summa som det är med frakt
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
Vad jag ser fram emot att få post i nästa vecka🙂
#66 funkar det med (: #67 har redan börjat :D
Putt
Väntar spänt på posten
#70🙂
Hur beställer jag?
Ingår frakt?
Kan du inte fota ett par örhängen som ser ut som kaniner?
En lerskylt kostar väl 50 kr? Är frakten räknat i priset? :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Du beställer via mitt pm där för du över pengar från ditt/målsmans konto. Har inga bilder på kanin örhängen. Exakta priser står i mitt inlägg #0
Okej, beställer snart 2 st :)
Kul :D
Putt
Emilia, Jag tycker att du ska göra en ny tråd där ALLT står. Blir lättare att hitta information då så man inte måste gå igenom alla 78 inlägg🙂
Okej, fast alla exakta priser står i #0