Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 563 ggr
tildra
0

Vilken färg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som kan hjälpa mig att säga vad det är för färg på min lilla tjej? Jag är lite dålig på siames för det antar jag att hon är? Hon har även någon slags japanteckning på ryggen. Kaninen har jag tagit hand om för att den skulle avlivas.. Jag vet inte vad hon bär på för färger bakåt, men går det att se vad det skulle bli för färger om hon paras med en svart hane som bär på blått och gult? Tack på förhand!

tildra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser man ryggen..

Peak303
1

Hon ser ut som en zobel japan(blå/vit?), mer än så kan jag tyvärr inte säga. Överlåter det till någon kunnig inom de färgerna. :) Är det en kanin du inte vet något om skulle jag avråda Att ta en kull. Även om hon har ett underbart psyke. Detta är för alla dolda defekter som kan ligga bakom. I hennes släkt. Det är inget man som uppfödare/privatperson vill vara med om. Ex, bettfel, fel benställningar mf.

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[neptunens]
1

Tycker också hon ser zobeljapan blå ut :)

tildra
0

Ok, tack! Fick faktiskt tag på den som har föräldrarna till kaninen nu! :) och hon bär på gult, zobelsiames och japantecknat. Enligt henne finns det inga bettfel i hennes föräldrar eller bakåt….