❤ Välkommen Dipsie
Idag på förmiddagen åkte vi iväg till en mycket speciell plats där vår nya familjemedlem, en dvärgvädur, väntade. Vi fick träffa hans mor och far - och han är sin far upp i dagen, samt ena brodern som fanns kvar.
Nu är vi hemma och lilla Dipsie har anpassat sig fort, kanske är det för att han är en lite äldre hane på snart 7 månader. Vi har redan fått gosa med honom och klappat honom på huvudet - vilket verkligen var uppskattat, och då han hade så mycket spring i benen testade vi att öppna buren så han fick komma ut lite vilket han verkade gilla.
Han har utforskat sin bur och vilat - för vem skulle inte vara trött efter en sådan dag?! Och han har även rullat runt flera gånger för att sedan inta en utsträckt sovposition.
Det känns underbart att ha honom här hemma, och att vi hittat rätt.
Just nu sitter han och knaprar på lite romansallad och snart vankas pellets för denne blåögda herre ❤
Vilken underbar liten kille
Men nej! vilken skönhet! grattis anna! 😍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Så otroligt söt, är svag för svart wienerteckning! 😍
Påminner om en hona jag fick avliva tidigare i år, näst intill identisk wienerteckning(hon hade inte på tassarna). :')
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#6 Åh Dell… Henne gillade jag verkligen!
Grattis till tillskottet, jättefin :-)
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Oh herre, vad söt! 😃😍
Vad roligt! Får själv hem två till om en vecka :) Han är så vacker!!!
#4 Det är han verkligen!
#5 Tack snälla!
#6 Jag med! De är så vackra, har suttit en bit från buren och bara beundrat honom i 2 timmar tills magen avbröt med en kurr - glömde lunch…😛
#7 Vad roligt, du lär se mer av honom!
#9 Åh vad roligt! Vad är det för några?🙂
Nemen olala vilken stilig herre, alltid speciellt med blåögda. ❤️
Åh vilken söt en! Älskar namnet också :D
Hette min kanin som gick bort förra hösten </3
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Åhh, vilken skönhet 🙂
#12 Visst är det! Har aldrig ägt en blåögd, men beundrat dem ett bra tag och så råkade bara denna herre finnas här i närheten!
#13 Å vad tråkigt, men vår Dipsie får bära namnet med stolthet då!
Oj oj.. Svarta winertecknade är ju helt underbart fina! Lycka till med honom och jag längtar efter framtida videor på honom. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#11 dvärgvädurar (siames & japanteckand) :) Längtar också efter videos på honom sen :D kan verkar så mysig! Och jag äälskat det vita på tassarna!
Den berömda sovställningen, och givetvis får toaletten agera säng ❤
Såå fina ögon♥😍