Kanin blogg
Nu har vi startat upp bloggen igen. Det är jag, 00emi07 & vigge_ som håller i bloggen. Kika gärna in och lämna en kommentar, säg gärna vad ni tycker om designen, något vi borde ändra? något ni vill att vi ska ta upp? vad som, hoppas ni gillar bloggen.
Kramar bloggarna🌺
Här hittar ni bloggen
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jag tror nybörjargrejer och görasjälvtips skulle vara poppis
(tex vad som man måste ha då man skaffar kanin, hur man börjar med hoppning/utställning/avel, hur man gör eget godis/leksaker/burar etc etc)
Även tex äventyr man varit med om med ens kaniner
Sånt tror jag skulle gå hem (bilder på kaninungar går alltid hem på vår blogg även roliga historier i alla fall hos min mamma som har haft kaniner själv)
l'm back
En sak som skulle va kul är att man kanske har intervjuer med uppfödare och kaninägare. :) det skulle jag ställa upp på :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
okej pmar!
Varför inte skriva dubbletter varav den ena på engelska?
Svensk kaninhållning är en av de bättre i världen och mig veterligen finns bara Kaninhoppning i Skandinavien. En artikel om Kaninhoppning på engelska med nyckelord som play, bunny, osv skulle ju kunna ge andra länders ägare lite idéer om hur man kan ha kul med sin kanin.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#6 förslag kan vara bra även om man kan ha läsare överallt ifrån pga google translate (vi har från alla möjliga ställen bla USA) men i alla fall några kan det kanske vara bra att ha på engelska för att locka in folk att börja läsa.
l'm back
putt🌺
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Texten är fortfarande den där rosa, jobbig att läsa mot det vita.
Samt att när man håller t.ex muspekaren på "kategorier", så kommer ju dem upp men det är liksom genomskinligt, så det är jättesvårt att läsa alla kategorier, om ni förstår hur jag menar?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 det ska fixas, men jag har inte den tiden att designa en ny just nu.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Som Cilia säger, det ska fixas
#10 Ok 🙂 Du behöver ju inte designa en ny, enbart ändra färg på texten 🙂 Men bra att det ska fixas, roligare & lättare att läsa den då 🙂
#12 nu är designen ändrad.
Hejsan! nu har jag ändrat designen, säg gärna vad ny tycker om den🌺
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#13 Mycket bättre tycker jag 👍
#13 Jättefin design 🙂
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
#14 #15 tackar 😃
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt!
Just nu har vi en länk tävling uppe!🏆
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Tack för snälla kommentarer!
putt
designen är under redigering, så inga kommentarer om det tack 😇
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Puttar, saker finns till salu under bloppis nu också :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Hur man börjar föda upp kaniner
Hur man startar ett pensionat
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#25 toppen förslag! Det ska fixas! ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna