Bloggmedlem sökes!
Nu söker vi en ny blogg medlem!
Vi söker en tjej eller en kille på 12+, man ska helst ha erfarenhet av att blogga och ännu bättre om du skulle ha erfarenhet av blogg.se då det är den portalen vi använder. Du ska uppdatera bloggen med minst ett inlägg vart annan dag, detta är viktigt ! Du ska kunna skriva ordentligt och formulera dig rätt (inte använda massa svordomar eller för mycket slang). Är du vad vi söker?
skriv i kommentarerna eller PM;a mig 🙂
HÄR hittar ni bloggen.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Bra Cilia (:
Jag är intresserad:')
#2 berätta gärna lite om dig själv :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
12år (går i 6:an), ÄLSKAR djur,glad tjej, har två innekatter och än så länge 2 utekaniner, Charlie: madagaskarfärgad dvv, stamtavla. Sprattel, blandis mellan lilla tyskvädur och dvv (jag tog över honom från min lillasyster, hon är 6år därefter namnet.)
HAHA inte så mycket om mig men lite iallafall :)
Bra #4! Men, eftersom att vi bara tar in en till vill vi höra några fler (:
Putt
Jag är lite intresserad, Jag heter Moa, jag är tolv år och går i sjuan, jag är djurgalen och har fem hundar och tre kaniner, jag har haft kaniner sedan kring 09, vi har haft en kaninkull, dock tjuvparning. Annat jag gillar att göra är att åka längdskidor. Min helt egna kanin heter Lakrits, en hane, han är 0,9 månader och en svart dvv, ej stamtavla men han är från den kull vi hade. Det andra kaninerna är också dvv i färgen blå båda två, Xtra och Bambo, Bambo är 1,4 månader och Xtras och Lakrits far. Det var lite om mig :)
Hej jag skulle nog haft startat em blogg med en av er men då blev det jätte många och så sluta min mobil funka mitt iallt…;( Men iaf, Jag ör en 14 årig tjej (går i 8) som älskar djur, har två kaniner, 1 till hoppning Måns ,och 1 till utställning Ted :) Familjen har katter,hund men jag själv inte, +fisk ;D Jag gillar att rida och vi har 5 hästar, Min egna är lite halvt tokig;) Ja vad ska man skriva nu? Har haft blogg innan:), Jag går på teater , ÄLSKAR att rita och vill bli uppfödare för dvv, mer kommer jag inte på att skriva ;) :)
För evigt med Gaia
Är ni två st som har bloggen nu? :)
För evigt med Gaia
vad ska inläggen handla om osv?:)
#10 kanin grejor, om du kollar på bloggen så finns där olika arkiv. Där står det vad vi skriver om, så lite olika ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Har ni valt någon? Eller väntar ni på fler som ska svara? :)
#12 nej vi har inte valt, vi väntar Pål fler svara
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#11 Hur diskuterar ni? Typ om ngt med bloggen, när ni ska bestämma ngt nytt :)
För evigt med Gaia
#14 via sms eller här på kif
Jag skulle kanske också kunna tänka mig :)
Jag är 13 år, går på sjuan, har en svart Dvärgvädurshona och två Dvärgschnauzrar ;) Bor i Finland (finlandssvensk) ;)
#16 tack! Jag och Cilia ska prata ihop oss, finns fortfarande chans och komma med (:
#15 Okek Tänkte om det var Facebook för så hade det inte funkar för mig men det gör det med sms och pm ;) #17 Okej håller tummarna ;)
För evigt med Gaia
#17 Hoppas…hoppas…. :D
När kommer resultatet? :)
Haha, snart (:
Alltså snart idag eller imr? xD Nu låter jag tjatig men jag funderar bara tills när man kan invänta svar haha xD
VINNAREN ÄR.. Så, vi har nu diskuterat, och kommit fram till att vi bara kan ta emot en i bloggen. Ni andra som inte kom med, vi kommer Lotta ut fler sådanahär "tävlingar" du som nu har vunnit, vi förväntar oss att du är aktiv varje eller varannan dag, samt skriver artiklar och är aktiv på PM. Om något händer på bloggen vill ha snabba svar här via PM (: Annars, ha det gött ni som inte vann och GRATTIS till djurtok!
Grattis ;D
#24 du var en av dem som kanske skulle kommit med, men lugn. Vi kommer hålla en fototävling, och vinnaren av fototävlingen får vara med i en månad, funkar det bra, får H?n fortsätta (:
:D
Fick lite inspiration till att skapa en ny kaninblogg nu…;D
Kul
#23 OMG vad kul!! :) Kan inte sluta le;) Jag kommer vara aktiv;) Läste vinnar inlägget" och tänkte Gud vad kul det vore att komma med, och så läste jag Grattis Djurtok! Och jag 0.0 Tack så mycket ! :) #24 Tack! :)
För evigt med Gaia
Såg att ni gjort det nu;)
För evigt med Gaia
Skit! Hann inte skriva:/ …
#31 vi kommer ha tävlingar senare om att man får vara med och gästblogga i 1 månad, och i vissa fall får man stanna kvar :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Han inte heller skriva :/
Han inte skriva, Pm:ade men såg då att det var försent :(
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Grattis!! hade så gärna velat vara med men det är okej :)
#35 Tack :)
För evigt med Gaia