(K) Kaninunge
Hejsan!
Jag söker nu en kaninunge som kan bli vår nya familjemedlem =)
Den kommer främst att vara till kel men vill även prova hoppning.
Jag är främst intresserad utav dvv eller hermelin, men är öppen för förslag.
Dock måste kaninen finnas runt svedala/malmö/trelleborg/lund
Kolla www.starnfallets.weebly.com :)
Hon har fått en hermelinkull nyligen, men inte hunnit lägga ut den ännu (Ungar mellan Crizzpy och Nisse)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Tack =) Dock fungerar inte länken =(
#2 Fattas ett j, är därför: http://stjarnfallets.weebly.com/ här är länken 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
hehe tack =)
Jag har två kullar med lejonhuvade kaniner, om det kan vara av intresse.
Har viltbruna och vit rödögda. Väldigt sociala och nyfikna kaniner.
www.pigelinas.weebly.com jag finns utanför Göteborg men kan troligtvis fixa transport till skåne :)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag har en kull på fyra, leveransklara nu i veckan. Lejonhuvade är dom, jättehärliga allihopa. Två tjejer och en hane kvar. Pappan är superhärlig, springer lös i trädgården och kommer när man kallar. Mamman är kelig, springer lös hon med. Underbara är dom allihopa. Pappan ska göra sin första hopptävlig nu i helgen. Killen som är kvar är jätteduktig på tricks, han är redan klickertränad. Befinner mig i centrala Trelleborg.
Hör av dig på min mejl, tilde.teddytosernas@hotmail.com eller telefon 073 39 21 465! Ring helst 14-21 då jag är lättast att få kontakt med.
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Såg denna lite sent, men om du fortfarande söker efter en unge så har jag en mysig kull här hemma! :)
5 st ungar har jag, som i skrivande stund är 7 veckor gamla. Alla korsningar, och med hoppföräldrarna Eternal´s Playa el Aqua (mamma) och Tomorrow´s Mystery (pappa)
Ungarna är redan väldigt sociala och kommer att ha möjlighet att bli duktiga hoppare i framtiden! :)
Här är en länk till min annons, bilder på ungarna och mer information: http://skhrf.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=44809
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Annonsen gäller inte längre :) tack alla!