Öga mot öga!
Idag när jag var ute och red på en av mina hästar så red jag på en stig som kallas "kammen" det är en stig med väldigt mycket skog omkring. När jag hade ridit en bit på den stigen så vände jag. När jag hade vänt och ridit en bit så spetsade min häst(frejlina) öronen och blev lite spänd. Jag kollade åt höger och då såg jag att nåt rörde sig i buskarna jag såg att det var lite orange. Sen då stack ett rävhuvud upp från buskarna. Jag stog öga mot öga mot den. Det kändes so om jag stog så med den i 1 min. Men det kanske bara var fem-sex sekunder. kunde inte ta nåt kort för jag brukra inte ha nån kamera med mig när jag rider.

Coolt! :D Blev inte hästen rädd?
Coolt ;) Jag har aldrig sett en räv i skogen.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vad häftigt! Synd att du inte hade med dig kameran! :)
En gång när jag var ute och red så stod min häst ca 1 & en halv meter ifrån en älgko och en älgkalv. Jag hade ridit upp för en av backarna (en äng) och det hördes som att någon skrattade bakom mig, så då jobbade jag med Colan samtidigt som jag kollade bakåt, och då tvärnitade hon. Vi hade just vänt upp från en snäv kurva, så vi hade inte sett älgarna. Stod så i flera minuter, vi var helt skräckslagna och till sist vände jag och då vände dom också. Vågar nästan inte ens rida där själv längre, är rädd för älgar ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Häftigt! :D

coolt ellen:)

#1 Nej hon blev inte rädd. Hon brukar inte bli rädd.
Roligt:) Här ser jag dock rävar ofta eftersom jag bor typ mitt ute i skogen. Har haft besök i trädgården flera gånger och utanför hönsgården. Tycker rävar är jättevackra djur, men jag gillar dem inte då jag är rädd att de ska få vittrig på mina kaniner när de är ute:/

Det kommer inte så mycket rävar till min gård. Det är ändå VÄLDIGT mycke skog. Men jag är glad at det inte kommer några rävar för jag vill inte att han äter upp kaninerna.