(S) Ellie ❤
Ellie är en underbar liten hona från uppfödningen http://morotslandetskaniner.se/
Ras: Dvärgvädur rex
Färg: Brokad japan/3-färgad
Ålder: 9 månader (född 2013.01.24)
Kön: Hona
Pris: 300 kr, med bur (se beskrivning nedan) 1000 kr
Finns i: Motala - Östergötland
Ellie älskar allt vad bladgrönt heter, är väldigt sprallig och nyfiken, hon blir gärna kliad i huvudet och pussar tillbaka som tack och en kanin som gör fler glädjeskutt får man leta efter. Ellie älskar att vara i centrum och är inte det minsta rädd av sig.
Nu i augusti kastrerades hon på Valla djurklinik i Linköping, vilket gick galant.
Hon går utmärkt ihop med andra kaniner, där hon gärna tvättar, gosar och busar.
Anledningen till att vi säljer denna fina tjej beror på allergi som yttrat sig hos mig till den graden att jag inte klarar av vardagen ordentligt.
Buren är nyinköpt för några månader sen och har måtten
L: 140, B: 66, H: 58 cm (se bild). Dock följer enbart en sitthylla med av burinredningen.
Givetvis följer hennes härstamningsbevis, övergångsfoder och lite hö med till nya hemmet.
PM:a mig, kommentera under inlägget eller skicka ett mail till kaninerochkaniner@gmail.com
Å nej så synd! Fina ellie , lycka till med försäljningen :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Ja det är hjärtskärande, men måste ta hänsyn till allergin.
Åh va synd ;( ska ni ha kvar hoppsan?
Blev helt chockad när jag läste detta!! Ska du sälja Hoppsan också?! :O
Hälsningar,
Ninni :-)
Hoppsan kommer bo kvar hos oss då jag inte känner av honom - dvärgvädurar har alltid fungerat för mig, men trots att Ellie har dvärgvädur i sig, så blir jag dålig.
Var ett jättetufft beslut att ta, vi har debatterat i veckor om detta.
#5 tycker så synd om dig anna! hon kommer hitta ett topen hem, hon har haft en bra start hos dig. Vem som skulle blivit överlycklig om att få köpa henne🌺
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#6 Tack snälla för de fina orden!
Åh nej, vad tråkigt!!!
Blev både chockad och ledsen för eran skull, men hälsan kommer först.. Ellie kommer nog att hitta en jättebra familj, men vi är ledsna för er skull. Vi vet hur jobbigt det är att behöva ta farväl av en älskad familjemedlem!
Vi följer er på Youtube, och längtar efter varje ny video med spänd förväntan. :-)
Era videos har även fått mig väldigt förtjust i rexpälsade kaniner, och det har resulterat i att vår lilla familj har vuxit och numera innefattar en kanin av rasen Liten Rex.
Vi hoppas att ni kommer fortsätta lägga upp klipp på Hoppsans liv och äventyr, på Youtube, även i fortsättningen!
Vänliga hälsningar
Olivia
Ursch, Tycker synd om er! Hade velat ha henne men tyvär har jag inte platsen för bara sällskapskaniner :(
Hälsningar önskar Wilma ( Jag) Luna och sally med marsvinen!
Hoppas ditt år2013 blir ett lyckat år!
Kolla in : Storahoppridskolan.n.nu
#8 Vad gulligt sagt och vad roligt att ni följer oss! Jag debatterar lite med att fortsätta med kanalen, kanske låta den bara vara kvar då jag fått många otrevliga mail idag, baserade på vårt beslut. Men inget bestämt än!
Rexar är otroliga, tålde jag dem skulle jag ha fler den dagen vi flyttar till ett större hus. De är riktigt charmiga clowner 😍
Usch, vad sorgligt det var att se detta.
Du ska banne mig hitta ett lyx hem till Ellie. Har hon växt upp i ett, så ska hon fortsätta bo i ett. ❤️
Jobbigt när "naturen" sätter gränser för det man gillar. Men som sagt innan i tråden så går hälsan först.
Hoppas allt går bra och att du hittar det där lyx hemmet åt Ellie. :)
#11 Tack snälla <3, ja det är riktigt ledsamt när naturen hamnar i vägen. Och att dem som älskar djur, ofta är dem som är allergiska.
Och klart hon ska få det bästa hemmet!
Nej du får inte lägga ner kanalen!!!! :O :O
Hälsningar,
Nej, lägg inte ner kanalen D: Jag har fått jättemånga bra tips? och den är jätte bra!
Har du tagit bort bloggen?? :O :'(
Hälsningar,
Såg det med precis ;( #15 :(
Vad synd att du tog bort bloggen 😥😢 :(
Detta är ju en försäljningstråd!
Putt!
Jag höll på att börja gråta när jag såg videon..🌺
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Någon måste väll vilja ha denna fina tjejen!
Lycka till med den fina lilla tjejen
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
putt
Åhh hon är så fin, synd att jag bor för långt bort + att vi redan har 7 kaniner inomhus. Hon är så lik min Bambi. Jag har tittat på alla videor med Ellie och Hoppsan :) Super fin är hon
Hej! Jag kan definitivt vara intresserad! Jag kanske inte kan ha henne för alltid. Men kan lova att hon får ett tryggt hem hos mig så länge, tills jag senare hittar ett bra hem (: Fina Ellie, beklagar sorgen ),:
Mvh Hanna.
Tråden kan låsas, då Ellie hittat ett nytt hem ❤
Kul att hon hittat ett nytt hem :)