Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 436 ggr
Harry_Doris
0

Doris=Hane XD !!

Haha!! Jag såg senast idag att Doris hade pungkulor, så nu heter han Lucky (Lakrits), liite snopen man blev.. Jag menar, det har ju varit min lilla tjej liksom, nu är hon helt plötsligt en han! =P

Mysterious
0

haha…stakars deeej,men tror inte du kommer älska henne mindre för det…*host*honom ^^

Tina-A
0

Hehe, vilken överrasking :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Susanne-L
0

Haha…vet precis hur du känner det!

Jag köpte lilla Ina när "hon" var 7 mån. Sen hade jag "henne" i 1 mån, då jag skulle klippa klona på "henne" uppläckte jag oxå att hon hade något mer där nere =)

"Hon" hade skvätt kiss utanför buren innan så jag hade mina misstankar men det fick jag bekräftat sedan, men värst är det väl för dem som sålde "henne" som trodde i 7 mån. att de hade en hona!

Så nu heter han Ino =) och jag kan inte säga lilla Gumman mer =(

Men han är precis lika söt för det!

Katter3
0

Min Zack hette Smulan förut, blev liksom lite förvånad tre månader senare när "hon" försökte para sig med min lilla kaninplutt Kiwi. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

KvirrZ
0

Haha :P

- Mvh Emma

Harry_Doris
0

#1: Nej, jag kommer inte älska honom mindre bara för att det är en kille! Och det är inte synd om mig heller, jag tycker mera synd om Lakrits som har blivit kallad för "lilla gumman" i en månad fast han är en "lilla gubben" ^^,   hehe

KajsaM
0

Hehe ^^

Stravaganza
0

Hoppsan.. (A)

[mangaa]
0

Hehe oops ;D men sånt kan hända : )

Bra att du såg det nu då , och att det inte hade gått skitlång tid innan du hade sett det ;o

johanna_loveAnimals93
0

Hehe :P

[Niike]
0

Haha:) Så var det för mig med! Niike hette Nellie först, men sen så var "hon" helt plötsligt en Niike ^^ Men jag älskar honom liika mkt för det<3

Harry_Doris
0

Jaa, haha! Det var somsagt tur att det bara hann gå en månad innan jag märkte det! ^^

ciss
0

En av kaninerna i stallet som jag tog hand om var en hon. Hon var supertrevlig och jättesöt men betedde sig väldigt hanigt mot de andra två kaninerna och ibland skvätta hon kiss ibland. När hon började jucka mot mitt ben så drog jag direkt upp henne och såg att det hängde en grej där, så tja, Moa fick döpas om till Melker men kallas för Moa eller Moamelker :)

;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se