Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 879 ggr
[Flingans]
0

Zooplus höhäck m.m.

Jag ska köpa en sådan här men funderar om jag ska köpa på ett gäng då man måste handla för minst 249kr eller 179kr beroende på om man handlar på den svenska eller danska sidan, Zooplus.se/Zooplus.dk

http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burtillbehor/hostall/279164

Har någon en sådan?? Bild? Är den bra? Finns det liknande höhäckar på andra affärer? 

Sen funderar jag med på en aktiverings leksak så som denna:

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/legetoej_transport/dvaergkaniner/181731

Någon som vet om den var uppskattad?

marirose
1

Jag har en likande aktiverings bräda till mina kaniner med 3 svårighets grader, dem 2 som brukar använda gillar det :D och gissa om att dem är smarta !!

Fridaaaa
0

Sådan höhäck har jag, tycker den fungerar bra 🙂
Jag personligen föredrar danska sidan, för mig att de var något billigare på danska sidan med men inte 100% säker 🙂

Finns liknande på zoo.se med men dyrare samt dyr frakt.
Inte sett den någon annanstanns tyvärr.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Flingans]
0

#2 Ja, jag vill ha en som ser ut sådär då vanliga är oftast farliga. 

Har du den i en inomhusbur ? Hur fäster man den? 

#1 Ja, tror jag kanske får satsa på någon sån aktiveringsleksak då :)

Fridaaaa
0

#3 Ja jag säger samma.
Nej i utomhusbur. Men ska testa i inomhusbur när jag kommer på hur jag ska fästa bra hehe 🙂

Moppie
0

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Fridaaaa
1

#5 Jag har kollat igenom de bilderna men syns inget bra sätt hur man kan sätta fast dem i innebur tyvärr. Samt att jag vill ha den typ enda ner, de flesta där är ganska högt upp, tyvärr 😕

Moppie
0

Ne, Men det går 🙂

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[Flingans]
1

#4 Ja innan trodde jag aldrig vanlig höhäck var farlig tills jag köpte en och på 5min så hade den ena redan råkat ut för en olycka! Men kom lindrigt undan sån tur! Men den höhäcken åkte ut direkt så nu har min syn på höhäck ändrats och jag letar då efter sådana med lock👍

Ja min ska fästas inomhus men jag kommer nog på en lösning🙂

Moppie
0

Kanske sådanadär små krokar man ofta hänger smycken på( en halv kvadrat)

Fridaaaa
0

#7 Ingen har sagt att det inte går 😛 Synd att man inte kunde se på dem bilderna hur de har satt fast dem i sina burar hmm…

#8 Ja man får några "krokar" med i dem höhäckarna men fungerade inte att fästa i gallret (inte på den inneburen mina innekaniner har ialla fall), så får se hur jag löser det till mina 😛