TUSEN TACK!
Jag vill tacka er som har hjälpt mig med selträningen med Filippa :) Alltd då jag skulle gå ut så blev hon jätte stressad och sprang runt runt runt! Men ni skulle jag prova gå ut med henne efter denna träning ni hjälpt mig med. Så blev hon jätte glad och gjorde jätte snygga glädjehopp! jag försökte träna henne med. Kom hit Filippa! Det gick bra :) Hon förstog nog det ;) Fast hon var lite rädd. Men det går väll över om jag går ut med henne ofta? Tack Tack Tack för ni hjälpt mig!
Jag vill ha svar på den frågan jag ställde. För hon är lite rädd. Men det går väll över om jag är ute med henne ofta?
Ja det tror jag nog :) Se till så hon inte fasnar med kopplet runt bena för då kan hon bli rädd.

Vad kul att det funkar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja det är jätte kul! Ska gå ut med henne ikväll också! Fast hon vill inte att man ska bära henne! För då vet hon att man ska bära in henne ;)
Kul! :D Som redan skrivet i #2: Se till att kopplet inte snör sig runt bena på henne! Belle blir helt vettskrämd när det händer och det går inte att få henne lugn förrän man har atgit bort selen och kopplet..