Vad ni vill..
I den här tråden får ni skriva vad ni vill..:P allt från kaniner till Snus och ciggaretter, haha!
jag vaknade kl 6:00 i morse!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag slutade snusa den 14:e februari och jag ångrar mig som bara den, jag e sugen på snus nästan heeela tiden!! gah man blir ju galen!
#0 oj det var tidigt
jag klev upp 9.40 fast jag tänkte gå upp 8..

Det var väl bra att du slutade att snusa?… Jag tycker itne att du ska börja snusa igen;) det är gannska dåligt för hälsan.

Snusa & röka är INTE bra, finns lättare sätt att dö på!!!
Jepp jag vet! Börja aldrig för man måste ändå sluta nån gång och det är inte kul nånstans!…men jag ska inte börja igen det finns ju en anledning till att jag slutade…bara att bita ihop, man får ju skylla sig själv när man e så dum.
köpte faktist min kanin ahlberg när jag slutade snusa, bra byte! synd att hon inte finns kvar men jag har ju min älskling Lilo iaf och jag tänker fortfarande på lilla Ahlberg varje dag!
håller med, man ska inte snusa eller röka
jag gick faktiskt upp 9 imorse :o :P
Själv vaknade man 5 imorse, självmant! ;)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jag syr på en bogsele som tjoffsen ska få:) han kommer se ut som en ricktig liten prins^^ med sammettyg och diamantnitar:)

Jag vaknade kvart i nio idag:P
Det regnar och blåser… så tråkigt!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Det solar här:)Och idag ska jag badaXD
ganska soligt :) ska nog oxå bada :D

gick upp nyss
Knark é bajs x)
Hälsningar Vemsan

Min bogsele kommer bli jättesnygg..jag ska lägga in en bild på den sen, när den är klar:)

Levis är dålig i magen XD stackarn :/
Jag har tråkigt och dt regnar typ.. :S
Min kanin Noppe har rymt. Vi har letat hela morgonen men inte hittat honom. Kommer dö om jag inte hittar honom..
Ja, jag snusar mkt dagligen o har väl gjort de i tre år elelr ngt..Älskar det! Inga lössnus etc utan bara vita portioner, missfärgar inte tänderna, trots ja har vit tandställning..Visst är det dåligt för hälsan, men dte har poitiva effekter också, man äter inte lika mkt choklad, godis, läsk etc eftersom man har "snussug" istället för "godissug", jag äter aldorg godis längre, eller annat sockrigt, så man känner sig mkt fräschare, piggare :)
#17 trist att han rymt :( hoppas ni hittar honom!
#18 jag äter aldrig godis ändå ^^
Har tråkigt… borde rensa i grönsakslandet men ids inte.. xD
#20 mm, hoppas ^^ kan ni inte säkra buren mera då? :)
#21 De är hagen han smiter från. Burarna är omöjliga att smita från ;P
#22 haha ok :P

Usch, det regnar! Trist juu!
Idag ska jag till Granngården och köpa mat till ninerna. :) ^.^
jag ska nog börja hoppa med Channie snart… ^^ fast inte när det är så varmt.. det är väl inte bra att hoppa när det är typ 27 grader?
Det var en gång.. som var sandad;P
Hälsningar Vemsan
#20: Vad söt :D
Nur är jag hemma och det gick rätt bra ;) Kul att köra bil.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#14 spännande :)
#18 sådär får du ju inte säga :P jag blir ju bara mer snussugen :P
Har varit på High Chaparall idag, det var ganska kul men lite segt.. :P Ska kanske köpa en kanin av Emmy *LYCKLIG!*. Är i stort sett bara transporten som saknas:/
EMMY, logga in på msn!:D

Fräschare av snus? ^^ hur kan man känna sig det? Hade aldrig kunnat börja snusa. Det är både töntigt å fult när tjejer snusar! förstår inte hur man kan börja med det:P
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Nu är Noppe hemma igen ;) Han satt i rabatten xD
#27 Tack :)
#30 Håller med. Riktigt äckligt är det. Skulle aldrig ens tänka tanken att börja snusa. Fyyyyy :P

auuuugusti!!! tjobadobadobadoooo
fick bara lust XD
#30 måste bara säga att jag tycker det är minst lika "töntigt och fult" när killar snusar..inte ett dugg bättre… fast jag tycker nog inte att det är töntigt och fult heller som du skriver dock ohälsosamt och dyrt!

Jag vaknade klockan fem i halv 11 idag… *chockad* det är det längsta jag sovit på hela sommaren! :O Bra att börja sova länge när skolan snart börjar… *suck*
*malinroth* Vad hände med Ahlberg då?
Själv har jag varit på ÖB och köpt "gräsmatta" och monterat kompostgaller så nu har jag en inomhusrastgård!! Bilder kommer en dag… 

Vaknar vid sex-sju på morgonen, även nu på lovet.

#33 Jaaa, det är givetvis det när killar oxå gör det :b
Jaa, dyrt och ohälsosamt är det också. Ser ingen som helst mening med det (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#30 Ja det är bättre att snusa än att typ äta godis/choklad/läsk varje dag, och slutar jag snusa blir jag lätt chokladberoende. och då blir man ofräsch i kroppen, seg/huvudvärk och dålig hud. Snusen påverkar inte kroppen pås amma sätt mer än att de e så gott!:D och avslappnande, får lättare att koncentrera sig också (iaf jag) så jag skiter i om det är "fult och töntigt" som du uttrycker det för jag bryr mig överhuvudtaget inte vad andra tycker, jag är tvärom vädigt öppen fr det. Det är så gott så spear ingen roll vilket. Däremot tycker jag de ofräscht med folk som har lössnus,, men mian varken syns elelr luktar.Sådeså! Men för den sakens skul tyckr jag ingen här ska börja snusa !

Har dåligt samvete.
Tror det är jag som har gjort så min sköthäst
har sadelsår :(
Fullt med mygg här innte i mitt rum! Blir galen bara biter
mig, aj!
#35: Vad spännande!! :D Bilder vill vi se ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag sitter och äter choklad fast jag nog egentligen har ätit för mycket. Som en robot som är inprogrammerad att bara fortsätta mata på. Chocklad är min last. Jag slutade snusa för flera år sen och eftersom jag ammar får jag inte ens dricka alkohol ( Det är mer än två år sen jag njöt av en kall öl eller ett glas rödvin). Och eftersom jag ammar och inte dricker alkohol får jag inte feströka. Jag dricker inte ens kaffe just nu så istället är jag chockladoman. Jag tror att dom flesta människor behöver minst en onyttig last.
kom hem från danmark och skåne i dag :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
synd :'(
babian :D xP
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
synd :'(
babian :D xP
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Mamma har sminkat mig för första gången "mycket". Min familj ska äta med en kompis familj, ska bli mumsigt. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

idag har jag varit på nammngivings dop^^
brrr.. jag fryser =(
Hälsningar Vemsan

Vad den här tråden var poppis… Jag tävlade krok, lätt ny idag med tjoffsen:)..Anndra gången vi tävlar..Han var jätteduktig, 3 fel fick han. Och han kom på 18:de plats av 31!