Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 868 ggr
Narwaniaskaniner
2

Rexungar finnes!

Har nu några rexbebisar som säljes, födda 16 augusti 2013, säljes med stamtavla/h-bevis (beror på om dem e godkända för utställning eller inte) Öronmärkta, med gratis kloklippning under resten av deras liv, övergångsfoder, tips&råd under livstiden (även efter om du behöver endå såklart!) möjlighet till kaninvakt under semestern och skötselråd. 

Jag innehar uppfödarnummer (T31) och finnes i Lidköping =) 

Kaninerna är : 

Lilla Vän - svart dalmatin hona, H-bevis
Lilla fridfulla - svart dalmatin hona, H-bevis
Lilla Joker - Svart dalmatinhanne, H.bevis
Lilla Goding - Svart dalmatinhanne - Stamtavla 

Samt 3 individer som ännu inte fått namn : 

Svart hona - stamtavla
Svart hanne - Stamtavla
Svart hanne - Stamtavla 

Ungarna kan tas med till Tierp 18/10 samt Brålanda 2 November. 

Kontaka mig i PM eller HELST på narwaniaskaniner@live.se för mer information och bilder.

~ Lejonhuvade dvärgvädurar med omtanke & kärlek ~ 

[hannaaeeriksson]
0

Hej , vill du skicka bild på dom? Är dom kastrerade eller inte? Syskon allihop ? :)

Narwaniaskaniner
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 hej! Dem är inte kastrerade, födda 16 augusti och helsyskon allihopa. Dem är för unga för att kastreras men självfallet kan du kastrera själv när dem är i rätt ålder för detta. 
Här är en bild på allihopa, ganska gammal och vill du ha nyare bilder på nån specifik (färg/kön) så maila mig helst, lättare där.

[hannaaeeriksson]
0

Vill du maila bild på alla hannar ? :) hannaharpalt@hotmail.com

Narwaniaskaniner
0

#3 absolut mailar iväg genast på alla ungarna :)

Beebii
0

Kan du skicka bild och gärna lite mer info om lilla goding? :-) vilken storlek får dom ungefär?

Narwaniaskaniner
0

#5 hej! såg detta först nu, lilla goding är nu reserverad och kommer inom kort flytta ner till skåne. Dem är standard rex och jag tippar på en vikt mellan 4-5 kg, föräldradjuren ligger på ca 4,5-4,8 kg =) Snabbast sättet att nå mig är att maila mig på Narwaniaskaniner@live.se =)