(S) Bär kullen
Ras: Dvärgvädur
Pälstyp: Rexpälsade
Föräldrar: Blåbärets Mezzola "Lola" och Hanekulles Akito "Laban"
Födda: 8 augusti 2013
Leveransklara: Tidigast 3 oktober 2013
Antal: 6 stycken
Färger: Japantecknad, vit med blåa ögon, svart alla färger med eller utan wienerteckning.
Den 8 augusti föddes Bär kullen. En kull mellan två fantastiskt goa föräldrar med hjärtat på rätta stället. Riktlinjerna för min uppfödning är lite burtid, mycket sällskap, friska och trygga individer.
Ungarna går att tinga vid tidigast 4 veckors ålder. Men det går bra att anmäla intresse redan nu och följa varje individ under hela uppväxten fram tills att det är dags att flytta till sitt nya hem.
Mer info och en presentation av varje kaninunge finns på min hemsida.
Hemsida: http://sphynxcatz.webs.com/
Mail: rebecca_daisy@hotmail.com
Vi finns i Tungelsta, Stockholm
Med vänliga hälsningar Rebecca, Krusätras kaniner
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
De tre tjejerna är tingade och kommer flytta tillsammans :)
Blåbär, Krusbär och Jordgubben letar fortfarande efter varsitt hem att flytta till vid 8 veckors ålder.
kan man få en till bild på blåbär?
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Men nej! Krusbär är ju bara för söt😍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#15 Visst är han ♥ Det är svårt att inte tycka om honom, han är super go!
Finns det några kvar? :)
Satsa allt du har
www.jennipherengstrand.weebly.se
#17 Ja det finns tre små killar kvar att tinga, Krusbär, Blåbär och Jordgubben. Tjejerna är såklart kvar här hemma men dem är tingade ♥
Blåbär är reserverad, men går fortfarande att lämna intresse på ifall han inte blir tingad. Krusbär och Jordgubben söker fortfarande egna hem.
Tror du transport går att ordna? Är intresserad av jordgubben. Kan du pma mer info?
Krusbär och Jordgubben finns fortfarande kvar att tinga.
Blåbär är tingad :) Jordgubben finns kvar att tinga, en liten kille med mycket spring i benen. Han vill helst aldrig sitta still :) Krusbär finns kvar att tinga, en stor kille rund och fluffig som bomull. Super lugn och myser mer än gärna i knät. Skillnaden mellan killarna märks tydligt när man har de ute tillsammans Krusbär satt still medans Jordgubben hoppade upp och över honom flertalet gånger. Krusbär rättade då till sig och fortsatte mysa medans Jordgubben sprang runt full av bus :)
Krusbär finns kvar att tinga.
Sååå söööt! Hade tagit krusbär derekt om det inte var så att jag har en egen redan och jag får inte ha flera än…😕
Love my
Ruffe!
Älskar KIF! Bäst bäst bäst!
#24 Visst är han, sen är han super mysig också vill alltid mysa ❤️
Imorgon blir ungarna 8 veckor men blir flyttklara först till helgen så de hinner äta upp sig lite extra innan de flyttar till sina nya hem. Godbiten Krusbär letar fortfarande efter en egen familj!
Imorgon blir Krusbär 9 veckor och letar fortfarande efter en egen familj. Han är så mysig att jag varje dag överväger att behålla honom själv :)
Vilka finns kvar ? :) vill du pma bild på den/dem ? :)
Krusbär vill fortfarande ha en egen familj. Nya bilder kommer imorgon.
Vart i Sverige ? :)
#30 Står Tungelsta, Stockholm i TS:s inlägg.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Vad Kostar dessa, har inte set nåt pris 😛
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#30 Vi finns precis som #31 svarat på i Stockholm :) #32 Jag har valt att inte skriva ut priset utan det diskuteras med eventuella köpare/intressenter. Detta då jag har ett pris men vid rätt hem kan det alltid diskuteras så det har känts oviktigt att skriva ut då det kan ändras väldigt mycket :) Vill också tillägga att om man är intresserad är man välkommen att maila eller pm mig med en presentation av sig själv och vad man kan erbjuda min lilla kille. Detta är för att jag är mycket noga med vart mina ungar hamnar.
Såå söta 😃❤️
#34 Tack!!
Hmmm…. Funderar lite iaf!
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Krusbär ♥️
Pågrund av oseriösa intressenter finns Krusbär fortfarande kvar.
Krusbär vill fortfarande ha en egen familj ♥️
Vilken söker fortfarande ett hem? Bild i vilket inlägg ?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Han, Krusbär är på bild i #35, #36 och #37. Jag kan även ta lite ny bilder om man vill. Eller så får man gärna komma och träffa honom :)
#44 ok, han är bara för söt!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#45 Det är han verkligen :)