Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 3138 ggr
sanna91
0

Teddydvärgvädur köpes.

Hej! Som rubriken lyder så söker jag en hane. Bor i villa och har stora uteburar, min hona behöver sällskap då hennes kompis dog pgr utav ålder för några veckor sen och hon vantrivs att vara själv tyvär.. Så söker nån söt hane som sedan ska kastreras och va som sällskap till min andra kanin. Jag finns ungefär i Stockholm, hoppas vi hörs!

sanna91
0

Ingen som har nån söt liten luddig tuss som behöver ett nytt hem?

[Nalle-]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

En vän till mig har en jättego kille kvar i sin senaste kull, en blå teddyvädur :) 9 veckor nu. Han är efter två jättetrevliga föräldrar, ska själv ha en unge från den här kullen. 

En bild på Charlie :) Mer info finns på tallvagen.weebly.com

sanna91
0

Nej vad söt! Såg att det var en bit att åka tyvär :/

[Nalle-]
0

Transport kan gå att fixa :) Två av syskonen åkte ner till sthlm förra veckan.

sanna91
0

Jaha okej! Ska mejla henne :)

Graden91
0

kullbröder till denna är tillsalu, väldigt tama och vackra kaniner blir dvv lejon dubbelman. är nu lev klara finns i Hudiksvall, transport brukar gå att ordna.

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Graden91
0

Har ev en havanna hane också ren teddy, ca 8mån. du kan kika på facebook: gradéns kaninuppfödning

http://elingraden.weebly.com/

sanna91
0

Nån som har nån liten hane till mig?

DjurSlottet
0

Jag har en kull kaninungar just nu, de är 4veckor gamla hälften Teddy och hälften Lejonhuvad, föräldrarna är hoppkaniner och tävlar, dock så bor jag i skåne

sanna91
0

Synd att det var så långt bort!

Djurälskaren87
0

putt

fridaaocrazy
0

Är det bara en långhårig kanin du söker så har jag en kull av lejonkaniner som på onsdag blir 4v gamla 🙂

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

sanna91
0

Exakt e bara intresserad av en långhårig hane! Helst grå/vit eller helt grå eller chokladbrun. Men färgen e inte superviktig :)

fridaaocrazy
0

Tihi, 3av ungarna är gråa, en är mörkbrun/mörkgrå och en svart. (En grå och den mörkgrå/mörkbruna är dubbelmanade, alltså extra fluffiga). Alltså ungefär vad du söker? :D Och jag har för mig att det var nästa vecka som könen skulle kollas :) Dock är dessa lejonkaniner så de kommer ha stående öron, inte liggande som teddy dvärgvädur ;)

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

sanna91
0

Nån med en hane som inte bor allt för långt ifrån Stockholm/Uppsala då jag inte har möjlighet att leta transport som kan åka land å rike.

Graden91
0

Kolla gradens kaninuppfödning på Facebook :) blue sky år till salu, ev Frans . Sen Lillen är tillsalu, två vit blåögda bröder lejonhuvuden dvv, pappa Teddyvädur mamma dvv Rex , har även fått in nya omplaceringar , men kika sidan och hör av dig vid intresse :)

Tuvullenskaniner
0

Tuvullens Kummin!

Dealath
0

Är det inte bättre att skaffa en redan kastrerad och lite äldre hane än en på 8v om honan ska ha sällskap? Då kan hon få sällskap direkt och inte behöva vänta flera månader. :)

zappzoon
0

Har ungar och vuxna till salu. Åker till Älvsjö 7-8 dec. Även till Årsta finns det transport. www.littlemellowskaniner.weebly.com