(K) Kanin flicka Skåne
Någon som har en liten ung hona som gärna vill flytta? Har en kastrerad hane som nyligen förlorat sin bästa vän. Han trivs inte med att vara ensam därför söker jag en ny kompis till honom. Han är världens snällaste och har alltid gått bra ihop med honor. Garanterar ett gott hem, kaninerna bor på min inglasade balkong i en trevåningsbur med en stor Hage dem kan springa ut i. Jag och min lilla kaninpojke bor i Helsingborg så det är fördelaktigt om ni bor i närheten eller kan leverera kaninen.
Jag har en liten kaninhona runt 8 månader. Som behöver nytt hem pga att jag ska flytta. Hon är öronmärkt och har stamtavla. Otroligt mysig hona, lätthanterlig och otroligt snäll mot andra kaniner. Har sprungit lite med min kastrerade hane samt några andra honor jag hade tidigare.
Nossans Peach Cobbler "Cia", född 16 februari 2013.
Hon finns strax utanför Helsingborg!
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag bor strax utanför Helsingborg och sålde tyvärr de sista ungarna från min senaste kull idag.. Men får en ny kull inom en vecka som är leveransklar i mitten på december ifall du är intresserad :) I denna kullen kan det bli väldigt roliga ungar då föräldrarna har väldigt starka personligheter och är jätte mysiga :)
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
http://kanin.ifokus.se/discussions/52484481ce12c45e47000341-s-2-dvargvadurer-rex-evsb-normalpasad-sb?discussions-3 nala finns till salu om det skulle vara intressant :)
Jag har 4 ungar sim dock är leveransklara först om någon månad. Vet inte om nån är hona men det bör det väl finnas en. :) bor nära Hbg och de växer upp med sällskap.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Kan ev. Tänka mig att sälja Dill. Svensk pälskanin med genbanksintyg. Hon föddes i somras, bor i en grupp med två andra honor. Inte jättehanterad men har varit nyfiken och framåt sen födseln. Svart med mycket vita stickelhår. Blir runt 3.5kg stor. Hade tänkt behålla henne i aveln men blir så glad när folk vill hålla dem i par/grupp på lite yta :) Bild på Dill och hennes mosters ungar. ..och sned bild.. den är rätt på mobilen och på fb men blir vriden här. Jajja. :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag har en hona på 3 månader som vill flyta från mamma. Hon är brun med lite lejonman men resten korthår. hon är mycket snäll o social tjej. Hon kommer troligen bli mellanstor 3-4 kg då hennes mamma är en snäll gul belgisk jätte, men pappan va blandning an angora och dvärgvädur och väger ca 2.5 kg.
www.trollvinge.webnode.se