Före - Efter
#3 Oj vilken skillnad…! 😊
Ni har verkligen gjort underverk med henne! Hon är en helt annan kanin! ❤️
#6 Är glad att hon svarade som hon gjorde! 😊
Tack vare syrran dock, Opal litar mer på henne än någon annan 😛
Hade ute henne så hon fick springa av sig nyss och hon är verkligen inte samma kanin som när vi fick hem henne 🙂 Synd bara att vi inte fick henne för ett år sedan, då hade hon säkerligen inte haft sina trust issues 😕
På de övre bilderna var Cola runt 10 veckor, tog en bild på när hon hälsade på marsvinet Felicia så man får ett grepp om hur liten hon faktiskt var 😃 Idag är hon nästan 3 år och de undre bilderna är tagna de senaste halvåret.
Så jättemycket har hon inte förändrats, största förändringen var väl i september 2011 då jag fick veta att hon var en hone och inte en hane 😃
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Benjamin är ju egenuppfödd, så han har funnits här hela tiden. Men tar en bild från när han var runt 3 veckor och sen en relativt nytagen.
Han är idag snart 10 månader gammal.
Övre: Hanny
t.v. 3 månader gammal
t.h. 3 år gammal 🙂
Nedre: Hilda
t.v. 5 veckor (tog hem henne från en djurhandlare😕hon bodde med sin mamma + 6 syskon i en 1 kvm buryta i djuraffären *suck*)
t.h. snart 5 år gammal ❤️
Den här damen har inte haft det lätt i livet, men försökt göra det livsdugligt för henne 🙂
#12 vilken rolig gäsp-bild på Hilda 😃

Billy, zobel blå dvärgvädur rex. Tre veckor på första bilden, 8-9 månader på andra :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
#13 Hon gäspar så sällan så kul att ha det på bild😃
Putt :)
#18: Var kan jag läsa den regeln?
Man behöver inte putta en gång i minuten, men nu var det faktiskt flera timmar emellan. Jag var nyfiken på fler kaniner, ursäkta mig…
#23 Håller med dig! Herregud Frida, det är väldigt många som inte vet den reglen och i alla forum som råkat missa detta är du där och ska berätta för alla. Och är det mer än två timmar emellan så räknas det som flera timmar. Och otrevlig, herregud.
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
#25 Det ang inte dig?
Och inte enbart jag som nämner det, så kom ej med "anklagelser" tack, hjälper ingenting :)
Och ja jag tycker att det är otrevligt att skriva "ursäkta mig", precis som att man har skällt på personen eller så, vilket ej skett.
Mitt tycke, min uppfattning :)
Och jag tänker ej förstöra tråden med OT, så vill du mig något: PM:a. För svarar ej mer i denna tråden = onödigt nämligen :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har tyvärr inga bilder kvar på Twix och Charly från deras tidigare år/månader på den dator jag använder nu.
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Om någon är otrevlig Fridaakesson, så är det du just nu. "Det angår inte dig?" Vad är det för sätt att svara, det angår väl alla eftersom det är en öppen tråd, ingen privat konversation!?
2-3 timmar är fler än en = flera timmar. Jag har inte gjort mig känd som någon störig superputtare, så ta och lugna ner dig.
Och vad någon sajtvärd/admin har sagt någon gång, kan väl inte jag veta? Jag kan inte hitta någon klistrad tråd med regelverk som gäller för alla på KiF, om det finns en sån vill jag gärna se den (så att jag kan hålla mej till reglerna i fortsättningen och slipper bli påhoppad fler gånger av såna som du).
Jösses… Vilken ton!
#9 dina niner e så vackra!!!! så tråkigt att du inte har uppfödning längre.
#12 hihi vilken cool bild på hilda som vuxen dam
#28 snälla ta detta i pm istället för att förstöra trådenmed OT tack
http://www.youtube.com/user/lazyasshika
Snowflake's Bentley
Första bilden ca. 3v
Andra bilden ca. 3 år på bilden
Runaway's Prasseltramp "Pixel"
Första bilden nästan exakt 8v
Andra bilden ca 1 år på bilden
Blåzippans Holly
Första bilden ca. 8v.
Andra bilden ca. 8 månader på bilden
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Blåzippans Trulls
Första bilden ca. 8v
Andra bilden ca. 8 månader på bilden
Kolartorpets Laban
Första bilden ca. 10v
Andra bilden ca. 9 månader på bilden
Eftersom jag inte haft de 2 nedersta kaninerna sedan dem var små så har dem inte hunnit förändrats sedan jag skaffade dem så fick det bara bli en bild var på dem. :)
Kännebro's Ivana, ca. 7 månader på bilden
Pingu, ca. 11 månader på bilden
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Nu är babynilderna inte från hemkomsten, men när de är små :) Holley - zobelsiames blå Finn - zobelsiames havanna vitörad (wienertecknad?)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
#41 sååå fina!! vilken läcker täckning på Finn
#3 vilken skillnad 0_0
#1 stor skillnad på harry
#47 Vilken skillnad!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#47 väldig skillnad
#46 OH MAJ GADD SHE/HE IS SOOO CUUUTTTEEEE!!!!! ❤️❤️
#53 Underbar teckning!😃
#53 tack så mycket! 😃
men när jag köpte honom hade han vart i djuraffären(jag köpte honom i en djuraffär, jag var så liten då….)jättelänge. ingen ville ha honom 😭men jag valde honom DIREKT när jag såg honom ❤️
#42 Tack :) Jag har 2 ungar mellan dem nu som är 3 veckor. De har teckning som Finn :) en är zobelsiames blå vitörad och den andra är likadan fast antingen blå eller brun :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
#61: Vilken ljuvlig fluffboll! Har Lova pekingpäls?
#65 Ja hon är super mysig! Nej lova är fullt teddypälsad :)
#69 Stora öron på liten pojk
Säga vad man vill om kaniner- men gud så söta de är både som bebisar och som vuxna. Jag är särskilt svag för dom som har vitt. 🙂
Och Elliot nu när han är 1,5 år:
#72 Håller med!🙂
Välldigt kul att det är så många här inne som haft sina djur sedan små och inte gett upp dem när de blivit vuxna😊(vilket tyvärr ofta händer😕)
#77 mina kommer jag aldrig kalla vuxna de kommer bli kallade mattes bebisar hela livet ut mina små älsklingar
#75 men guuud vilken gullig liten plutt, ja tror ja dör i sockerchock 😍
#78 Så sant😃
Våran gubbe Harry fåller 6 nu i April, men han är fortfarande bebis❤️
#80 mm <3 tycker du det är stor skillnad på amai som liten och nu för fick ett mejl från en som inte trodde det var samma kanin
#81 Jag satt först o funderade vem den ljusa kaninen som satt på bordet va, trodde de va en av ungarna vi sålt.
Tog ett par minuter, sen såg jag när bilden va tagen: "Juste ja, det e ju Harry som liten fis!"❤️
#82 XD jag tycker inte det är så stor skillnad på amai vad tycker du ?
ps. sista bilden han är inte död utan sover finns folk som trot han varit död
#83 Inte SÅ stor, största skillnaden är nog att Amai har väst till sig och fått ett mer vuxet utseende😊
#83 mm visst har han största förändrigen var dock att han var kille och inte tjej
#79 Ja han får mig att dö i sötchock flera gånger om dagen. ;-)
#85 Ojoj, så tokigt det kan bli😛
Hände med min första kanin, gottlandskanin som uppfödaren sa var en hane och döpte honom till Bosse.
Vid 4 års ålder skulle 'han' bli pappa åt en kull då han hade fin kropp, men icke - ägaren till honan som skulle paras: "Du är medveten om att din Bosse inte är en kille va…?"
'Han' fick heta Bosselina efter det😃
#9 Gud vad söt på första bilden! Helt underbar!❤️
//Selma
Stay strong, whathever they say.
#87: Haha men gud vad pinsamt. 😃
#41 Nämen himla söta saker du har hemma :)! Kaninbebbar i 3-veckors åldern är det sötaste som finns!
//Selma
Stay strong, whathever they say.
#90 Lite så😐
Jag var bara 5 år gammal när jag fck henne som 8 veckors-unge(första kaninen) så tänker inte säga att jag va bra med kaniner på den tiden😛
#92 XD jag fick reda på det när köparen skulle komma och hämta amai då jag var tvungen att sälja för jag ska flytta och fick bara ta med en bur och eftersom två honor inte gick ihop trodde vi då amai aldrig slutade hålla på med pocky men nu förstår vi ju varför han höll på som han gjorde de då han ville ju para sig med pocky tur att sista gången vi testade red han från fel håll annars skulle det blivit kanin ungar phu
men tack vare att amai visade sig va kille kan jag behålla båda så fort jag kastrerat honom så klart för den som skulle köpa hade en hane redan och hanar kan inte dela bur
#93 Tur i oturen då😛
Först är det lilla Itzac, från när han kom vid 8 veckor tills i slutet av sommaren. Sedan är det "lilla" Ullis som var runt 9 veckor när hon kom och sedan en bild från någon vecka sedan. Och sedan är det killarna Sixten (fluffbollen) och Filur. De var väl runt 2-3 månader när de kom på första bilderna och nu är de över 3 år gamla.
Svårt att hitta bra bilder när de sällan hamnar på kort. ;)
Överst är Sidney 8 veckor och längst ner är han som nu, 5 månader.

MVH Celina
#46 Vilken underbaring!
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning