Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 309 ggr
Ellen95
0

Glasstrutar till kaniinerna:)

Igår då var jag på en djuraffär där köre jag två "galsstrutar" till kaninerna:) Dem kostade bara 10 kr! Mina älskade det:) Nån mer som har köpt det till sin kanin?:D

Ellen95
0

Köpte*

annaforsgren
0

Jag har inte köpt det till min kanin, men jag har köpt det till mina gerbiler förut^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Emma_93]
0

jag har gjort dte min kaniner älskade det oxå :) :)

[Zorro_93]
0

jag har tängt köpa flera ggr men nu ska jag göra det:)

malinroth
0

Har inte…

Leoponken
0

Har inte köpt men har sett dem i butik förrut.

Jojsan
0

har oxå sett de, men ej köpt ^^

ciss
0

Har sett det men inte köpt. Det är MYCKET bättre att ge frukt/grönsaker till sina kaniner som dessutom är nyttigt. Godis som t.ex glasstrutar innehåller bara onyttigt socker. Föredrar att ge frukt/grönsaker/gräs.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Aldrig köpt, men vet vilka du menar..

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Welina-s
0

Allt sånt där är väldigt onyttigt för kaniner. Alla tror att det är bra bara för att kaninerna tycker om det. Men hur ska de kunna veta att de kan dö i fetma utav att äta det? Onödigt att ge det tycker jag, när det finns massor med nyttiga grönsaker!

Ger helst mina kaniner små grönsaksbitar som godis. Frukt kan göra dem dåliga i magen.

johanna_loveAnimals93
0

#10: Bra skrivet. har aldrig sett såna där glasstrutar..Man kan ju ge det nån gång men inte göra det till en vana ;)

[Quellii]
0

Jag har ingen aning om vad det är för nått :P Men jag ger nog hellre grönsaker eller frukt istället för konstgjorda saker :)

Vemsan
0

Jag har sett sånna i en djuraffär(a) xD

Hälsningar Vemsan

Mysofi
0

Jag har aldrig köpt sånna men jag har sett de.

Milly_94
0

DOm är så onyttiga.. Man kan ge dom frukt eller annat nyttigt i stället

Martina-b
0

nepp det har jag aldrig gjort men jag har sett dem!

Tisdus
0

Har sett såna, men inte köpt nån. ^^ Såna är bra om man vill skämma bort kaninen lite då och då, de kanske inte är nyttiga, men det är ju inte så att man ger dem det så ofta! :)

Stravaganza
0

Jag har aldrig köpt det, förmodligen är det onyttigt..

Lizzan
0

Jag vet vad du menar, men jag ger det aldrig till mina kaniner. Hemskt onyttigt, bara en massa socker. Mycket bättre att ge frukt och grönsaker.

Milly_94
0

#19 Precis

Lizzan
0

jepp:D

Ellen95
0

Jag har bara gett mina en gång. Men om det inte är nå bra ska jag sluta!