Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 796 ggr
Bellossom
0

sidkritik :)

Har inte skrivit så mycket på den, (och inget på själva bloggen), men ni kan väl bedöma hur den är uppbyggd, är det lätt att hitta och ser den snygg ut osv? 😃 Jag kommer börja blogga när jag får kanin (i vår/sommar) men börjar tidigt iaf :)

http://kaninbloggen.weebly.com/

Bellossom
0

ingen  som vill kolla?  🤔

Fridaaaa
1

Headern tycker jag blir konstig när det är menyn mitt i bilden (om du förstår hur jag menar?)

Sedan har du dropdownmeny, jag är anti det hehe men bara personlig åsikt överlag 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[steffie00]
0

Det står ju inte så mycket om kaniner just. Musik är väl inte något som passar, då det är en kanin blogg, tycker jag.

Tips: Du skulle kunna lägga in lite mera om kaniner. Ex, bilder, mycket fakta, om du kanske hoppar med dem, tar några kullar, om du har tips? och råd, bygger saker, har gjort något speciellt med dom m.m. Det finns massor att skriva om! :D Var aktiv och lägg upp mycket, skulle göra susen! :)

Lycka till! ;)

Fridaaaa
1

#3 Hon har skrivit i #3 att hon får kanin i vår/sommar, så kanske inte så lätt att lägga upp bilder då, om man inte har någon man har tillstånd att lägga upp bilder ifrån 🙂 Bara en tanke. Eller du kanske syftade på när ts får kanin? 🙂

Bellossom
0

Tack för alla åsikter! :) Ska kanske göra den till lite mer"vanlig blogg" så därför tyckte jag det var ok med en musiksida 😊 (men mest kaninblogg såklart) 🙂

#1 Ska nog ta bort den undre headern, tyckte det såg snyggt ut först, men håller med om att det blir lite konstigt :/ 👍

Moppie
0

Kommer med kritik:

Minus -

På köptips > Burinredning är allting från ikea och biltema

Förbättrning: Sök på google och tipsa o saker i riktiga djuraffärer så man kan hitta riktiga grejjor!

Headern Man ser inte någon speciell header, Mitt tips? vore att ha något kaninaktigt( När du fått din kanin ) 

Kategorin bra musik tycker inte jag passar särskilt bra till en kaninsida!

På skötselråd > Bur? 1. varför ett frågetecken? 2. Du skrev bara om frigående innekanin och du skrev utekanin men ingen text, Mitt tips? är att även skriva om innekanin utan att vara frigående( Vet du inte mycket om det så sök på google)

Hoppas jag inte var för hård

mvh Moppie

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Fridaaaa
1

Ja just det, du skrev att frigående kanin är det bästa att ha, men bättre att du skriver att du tycker det, för det är ju inte så för alla, eller för alla kaniner. Beror ju helt på. Samt att det är inget som säger att de måste motioneras/rastas minst 4 timmar/dag, men såklart är det väldigt bra att de gör det, så bör är ett bättre ord tycker jag.
Och håller med #6 ang inköpssakerna 🙂

Bellossom
0

#6 tack :) har inte gjort så mycket på sidan än som sagt, så inte mycket tips/fakta än, men det kommer :)

biltema & IKEA tog jag med eftersom jag tycker det är smart med billiga saker som man kanske inte har tänkt så mycket på

Headern är mer tillfällig, ska fixa en med mer "kanintema"

bra musik är med då det är tänkt att jag ska blogga lite vanligt också, det ska inte bara vara om kaniner som sagt :)

På skötselråd > Bur? är inte färdig än, så lite slarvigt och kort.

Tack för alla tips? :) #6

Bellossom
0

#7 tack! ska ändra på det 👍

Moppie
0

#8 Förstår att du tycker det är billigt och bra på ikea( Det tycker jag med) men som sagt är det många som vill ha 'typiska' kaningrejjor!

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[steffie00]
0

5# okej, läste nog igenom lite för snabbt. Såg inte det stod det. :)