http://www.pwss.nu/product.php?productid=3623&cat=83&page=1
Den buren har jag till min, är grymt nöjd med den, speciellt eftersom den var så billig! 150x85x64 cm, med jättestor lucka både på sidan och ovanpå :) Går att "vika ihop" också, lättare vid transport, dock går det ju inte göra det med plastbottnen ;)
tycker att buren Taci har är jättefin då den har högt till tak också :)

#2, jag har en exakt likadan, fick min för 200spänn! :)
sen så kan man ju ha innebur av tex kompostgaller, det har jag nu när jag inte är hemma, då kan du bygga så stort du vill ha och det är högt till tak :) jag har en bit korkmatta under för att skydda golvet då det är trägolv…
det finns 150burar på bromma zoo.

#1 Jag har en fransk vädur, han är ju bara liten unge än, men han kommer ju bli destor större.. :)
#2 Den buren var ju jätte fin! skulle gärna haft ännu högre i tak till den, men måtten var ju jätte bra på längd o bredd! finns den i vanliga djuraffärer att köpa?
#1 & #2 Blev lagom förvånad att de efter mycket om och men har ändrat storlekarna på de burarna på sin hemsida. När jag köpte min 120-bur där så stod det att den skulle vara 73cm djup och jag blev rosenrasande när jag sedan fick hem en som bara var 61cm! Lite klagomål och inskickade "bevis" så lyckades jag i alla fall få tillbaka fraktkostnaden som ersättning
Så synd att de inte ändrade priserna också.
#7 Har sett dem i en enda djuraffär hittills och då kostade de bra mycket mer än vad de gör på PWSS (inklusive fraktkostnad för mig).
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

hur mycket gick frakten på? på pwss?
#9 130kr, men det beror ju på hur långt de har att skicka från sig hem till dig och hur stort paketet är. Min bur skickade de med bussgods och så fick jag bara hämta ut den på godsterminalen.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#9, jag hämtade upp den på en bestämd tid å plats på en av deras "åkturer" = 50 kr :)

letar på blocket varje dag både efter inne och utebur men här i mina trakter lyser dom med sin frånvaro :(

Jag har en innebur som är 140 cm lång, men bredden vet jag inte. ;P

#16, visst är den superbra?! :D
#16, det lustiga var att innan jag beställde den buren så mailade jag o frågade om det fanns en lucka på sidan, för det syntes inte på bilden.. då fick jag till svar att det inte fanns .. men den luckan på sidan är ju jättestor ^^ Jättebra =)