Vinterpäls kaniner säljes
Jag hade gärnat velat ha en kanin med vinterpäls ett årig kanin hade jag gärnat velat ha ras nån som lever länge
Läs igenom annonsreglerna för denna sida först och försök skriva så utförligt som möjligt vilken typ av kanin du söker. Alltså ras, kön och färg tex. Även vart du bor och kanske hur kaninen kommer ha det hos dig, så folk får en uppfattning om vem du är. Kom även ihåg att i rubriken så måste du skriva (K) innan. Ett exempel på en bra rubrik som passar dig är "(K) Utekanin". Inlägget skall även publiceras i kategorin köpes och säljes. Kom ihåg att skriva tydligare också, med mer punkter och kommatecken. Lycka till med din annons :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Vinterpälskanin?
Vilken ras? är det du söker?
Alla kaniner som bor ute har ju vinterpäls.
Ang levnadslängd brukar dvärgkaninraser leva längst oftast, men inga garantier.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej! Om du skriver bättre rubriker och tänker dig för innan du skriver trådar har folk lättare att förstå vad du menar. Lycka till med ditt sökande!
#3 Sånt skriver man inte i trådar, inte särskilt snällt. Misstänker man saker osv, kontaktar man medarbetare/sajtvärd eller pratar med personen i fråga först.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej, då ändrar jag för att det ska se trevligare ut
Tycker du bör läsa på lite mer om kaniner-raser m.m så du vet exakt vad du vill ha för kanin och vad kaniner kräver.