kompisar på ifokus
Hej!
Detta kanske är lite av en annanons
Men, jag undrar om det finns några tjejer/killar i typ 12-14 års åldern som kanske vill vara min vän, på iFokus?
Här kan ni andra också i olika åldrar skriva och annonsera
mina intressen:
bada
DJUR
KANINER
bloggandet
IFokus
vänner
familjen
att skriva berättelser
titta på film (skräckis) (helst då)
Älskar också att baka!
Ååååå jag är likadan förutom att jag inte bloggar.
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
Haha kul! (; Puttar
Jag är tolv, fyller tretton december, jag gillar ungefär samma saker som du! :D Men jag bloggar inte.
Nu är jag 16 år men men :)
Jag heter Emmy. Går på hundgymnasie, tränar problemhundar och hästar på fritiden. Har två guldhamstrar och tre dvärghamstrar, min lilla kanin och självklart hunden! Har haft hästar men pga personliga skäl så kunde jag inte ha de kvar.
Det var en varmblodstravare, valack och en haflinger valack.
Som ni kanske förstår, djuren är mitt allt! Jag älskar djur över allt annat.
Förutom djuren så gillar jag att se på skräckfilm, vara med kompisar och spela LoL :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Samma intressen som du! Fast hästar och rida också ;) fast är 15.
Kom ihåg att du är bra
/Sofia
Har samma intresse , men hästar är en del av dem också :)
är 14 år :P
Eftersom du skrev att andra också fick göra en "annons" så, här är min:
Jag heter lisa och är 17 år. Jag går andra året på naturprogrammet. Största delen av min fritid tillbringar jag med min jaktlabbe Charlie och mina två kaniner Alice och Alfons.
Jag älskar att vara ute i skog och mark där jag fotograferar, övar apport med Charlie, plockar svamp/bär, går ut och går med kaninerna eller bara sätter mig på en sten och bara är. 😃
När jag är hemma så gillar jag att diskutera här på iFokus, gosa med djuren, träna trix med Charlie eller läsa en bra bok :)
Jag söker ifokusvänner som delar i alla fall några av mina intressen i åldrarna 15 och uppåt. kille eller tjej kvittar 👋
JAAAAAAAAG :D
har ungefär samma intressen! fast jag rider också osv :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Jag rider också,det glömde jag skriva i #0