Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 764 ggr
ninen DH
0

(K) Älder kanin

Jag funderar över att skaffa en lite äldre kanin, då menar jag inte typ 5 år men kanske runt två-tre har kollat på några men det skulle vara skönt att samla några "till salu" anonser på ett ställe :)

Jag hade tänkt att hoppa med kaninen så skriv gärna hur den funkar i dessa lägen och i vardagliga sitvationer som när man lyfter den och så…

farvendal
1

Var bor du? Har en vän i Valbo som har en riktigt snygg hoppare till salu..:) http://nonjans.weebly.com/dino.html hon har nog fler med.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

ElinJL
0

Har en kaninhona med toppstam till salu, kan vara svår att hoppa med så hon kräver en van förare! Är du intresserad kanske skicka ett medelande! :) Hon kostar 700kr och är 1 år!

/Elin 
Medarbetare på Tävlingshundar

Blogg - http://eelliinnsaventyr.weebly.com

Onslow
0

Jag har en harkorsningshona på två år. Jättesnäll och trevlig och skulle absolut kunna bli en bra hoppare med intresset som jag inte haft.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

ninen DH
0

#1 jag bor i stockholm :/

farvendal
1

#4 jag åker gävle-sthlm varje vecka så jag kan erbjuda transport mot en hundring om det skulle behövas:) kan intyga att han är en underbar kanin. men kolla runt du på kaniner och se vad du hittar i första hand :)

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

PrinzeZz
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har en trevlig kille på 4 år som gärna åker ut och tävlar och tränar

Msvklassad och mycket enkel att hoppa med. Leverans till stockholm är nog inte svårt att fixa

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

ninen DH
0

Hittade inte denhär tråden så jag skapade en ny men är är den tydligen xD #6 Har du några fler bilder?

PrinzeZz
0

#7 jag svarar på ditt PM!

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Mannez
0

Hittat något än? :)

Hälsningar Amanda och kaninerna